شناسهٔ خبر: 18121258 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت شهرستان ورامین:

دلسرد کردن مردم از آینده نظام، حرکت در مسیر دشمنان است

تهران-ایرنا- امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: دلسرد کردن مردم از آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت درمسیر دشمنانی است که تلاش دارند نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ورامین افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با دشمنی ها و کینه توزی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل مواجه است و مقابله با این دشمنی ها به وحدت و انسجام بیش از پیش مردم و مسئولان نیاز دارد.
وی با بیان اینکه اختلاف نظر و دیدگاه همواره در جامعه وجود دارد گفت: نباید اختلافات به بدنه جامعه و مردم کشیده شود چرا که نارضایتی مردم و دلسرد شدن آنان از نظام و آینده آن را به دنبال خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه هیچ کس حق ندارد با رفتار خود مردم را نسبت به آینده نظام بدبین کند، عنوان کرد: اختلاف افکنی میان مردم و مسئولان، به دلسرد کردن مردم از نظام که همان هدف اصلی دشمن است، منجر می شود.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تاکید بر این که مساله فلسطین مهمترین اصل جهان اسلام است اظهار کرد: دشمنان قسم خورده اسلام تلاش دارند که با اختلاف افکنی میان مسلمانان، ذهن جهانیان را از جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین دور کنند.
حجت الاسلام محمودی افزود: برگزاری ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور نمایندگان بیش از 80 کشور مسلمان در ایران نشان داد که ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نخواهد داد که مساله فلسطین به دست فراموشی سپرده شود.
وی تاکید کرد: مساله فلسطین تا رهایی کامل قدس شریف از اصول اساسی سیاست های جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
خبرنگار: سید حسن میری-انتشاردهنده: معصومه آقاامینی
تهرام/7254//7244

انتهای پیام /*

نظر شما