شناسهٔ خبر: 18121246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دولت مردان به فکر معیشت مردم باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت : دولت‌مردان به جای حمایت از سخنرانی‌های جنجال آفرین، به فکر معیشت مردم باشند .

صاحب‌خبر -
 به گزارش خبرنگار   گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تأکید بر اینکه وظیفه دولت رفع نیازهای ضروری مردم است، افزود : آب سالم، تغذیه مناسب، دارو و بهداشت، هوای سالم، امنیت اجتماعی، امنیت شغلی، معیشت و اقتصاد، مسکن، رفاه عمومی و حفظ کرامت مردم از جمله نیازهای مردم است.
 
دولت مردان به فکر معیشت مردم باشند
 
وی تاکید کرد : نیاز مردم این نیست که دولت‌مردان از سخنرانی یک استاد دانشگاه ساده لوح، ترسو، مرعوب آمریکا و استکبار و دلداده انگلیس و رضاخان حمایت کنند تا در این غوغای گرفتاری‌ها، بین مردم اختلاف و آشوب ایجاد کند.

 امام‌جمعه قزوین اضافه کرد: هر چه به ایام پایان کار دولت نزدیک می‌شویم، فضای اوایل کار دولت که وعده دادن بود، بیشتر نمایان می‌شود و امروز شاهد هستیم که دولت موجی از وعده‌ها را شروع کرده است.

وی افزود: در ماه‌های پایانیِ هر دولتی مردم انتظار دارند که دولت‌مردان به جای وعده‌های جدید، گزارش کارهای انجام شده را ارائه کنند و مردم را با آمارهای غیر واقعی نفریبند.

 امام جمعه قزوین به موضوع ریزگردها در استان خوزستان و سیل در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود : نمی‌خواهیم بروز مشکلات طبیعی و بلایای طبیعی را به گردن دولت بیندازیم اما دولت وظایفی دارد وباید  در حد وظیفه خود برای رفع مشکلات مردم کوشش کند.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه ما از کوتاهی‌های صورت گرفته از سوی دولت انتقاد می‌کنیم،اضافه کرد: مردم خوزستان انتظار داشتند در همان وضعیت بحرانی ریزگردها، قطعی برق، قطعی آب و سایر مشکلات که زندگی را بر آن‌ها تنگ کرده بود، رییس‌جمهور به خوزستان سفر می‌کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان گفت : وظیفه دولت‌ انجام رسالتی است که قانون اساسی بر عهده او گذاشته است و اگر دولت‌مردان از سخنرانی که از فتنه۸۸ حمایت می‌کند و عملاً در زمینه اهداف دشمنان قرار دارد حمایت کنند، رضایت مردم را در پی نخواهد داشت.
 
وی در ادامه  برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری این نشست‌ها زمینه حمایت مسلمانان جهان و حتی غیر مسلمانان را از انتفاضه فلسطین فراهم می‌کند.

امام‌جمعه قزوین افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور کنفرانسی را تشکیل دادند و علی‌رغم همه تهدیدات خارجی، بسیاری از شخصیت‌های برجسته در آن شرکت کردند و نشان دادند که رهبریِ حکیمانه ایشان را پذیرفته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : برکات این کنفرانس این است که جهان متوجه جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس می‌شود و مردم مظلوم فلسطین به فراموشی سپرده نمی‌شوند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: همه می‌دانیم که ایمان، وحدت، رهبری و امدادهای غیبی عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بودند.
امام‌جمعه قزوین گفت : همه مسلمانان جهان می‌خواهند آزاد و مستقل باشند و دست اجانب را از کشورهای اسلامی کوتاه کنند؛ آن‌ها برای تحقق این هدف ارزشمند باید از تجربیات انقلاب اسلامی ایران استفاده کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان این‌که تجربه انقلاب اسلامی برای پیروزی انقلاب، تکیه بر ایمان مردم بود، اضافه کرد: جهان اسلام هم باید بر ایمان مردم تکیه کند تا بتواند دست مستکبران را از کشورهایشان کوتاه و به پیروزی دست پیدا کنند.

 وی اضافه کرد : همه مسلمانان جهان از ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی متنفر و از حمایت امریکا و انگلیس از رژیم اشغالگر بیزار هستند و علاقه‌مند ند تا قدس و ملت فلسطین آزاد شوند و این‌ها عوامل وحدت‌بخش دیگری در جهان اسلام به شمار می‌آید.
 
امام جمعه قزوین به اهمیت امدادهای غیبی در پیروزی مسلمانان هم اشاره و تأکید کرد: غزه و حزب‌الله به برکت امدادهای غیبی بود که توانستند صهیونیست‌ها را زمین‌گیر کنند و آن‌ها را به ندامت و پشیمانی وادارند.
 
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به سالروز عملیات خیبر هم اشاره کرد و افزود: استان قزوین در عملیات خیبر نقش مؤثری داشت و در رده فرماندهی، نیروهایی چون شهید حسن‌پور و شهید میرسجادی در این عملیات به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام/
 
 

نظر شما