شناسهٔ خبر: 18121055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری یادواره سرداران و ۹۴۰ شهید رفسنجان

گروه سیاست و اقتصاد: باحضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور رفسنجان و جمعی از مسؤولان، یادواره سرداران و ۹۴۰ شهید این شهرستان با محوریت شهدای مفقودالاثر روز جمعه 6 اسفند در مسجد جامع رفسنجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد شهدا و سرداران شهید گفت: شهدا افتخارات و پیروزی‌های درخشانی به ارمغان آوردند.
وی افزود: یاد شهدای مفقودالاثر را که هنوز در این شهرستان ۳۲ شهید جاویدالاثر داریم را گرامی می‌داریم و خانواده شهدا رنج بیشتری را متحمل شدند و هنوز در انتظار آمدن فرزندانشان هستند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور بیان کرد: حضور مردم به‌ویژه جوانان که دوران جنگ را درک نکردند در این یادواره قابل تقدیر است و باحضور خود این یادواره را هرچه باشکوه‌تر برگزار کردند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: با تلاش ناحیه مقاومت بسیج این کارهای بزرگ در تمام شهرستان برگزار می‌شود و چه کاری ارزشمندتر از معرفی مکتب شهدا که به مردم معرفی شود.
وی با گرامیداشت یاد پدران و مادران شهدا که فرزندان خود را در راه دین فدا کردند، گفت: آنها سرمایه‌های بزرگ و ارزشی برای ما هستند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور بیان کرد: جوانان ما وقت و زمان خود را برای خادمی شهدا صرف می‌کنند و جای تقدیر دارد که نسل جوان ما خود را با شهدا عجین کرده‌اند.
امام جمعه رفسنجان خطاب به جوانان اظهارکرد: عرصه جهاد هنوز باز است و شما در میدان مهم‌تر و حساس‌تر از دوران دفاع مقدس می‌توانید خودتان را نشان دهید.
وی تأکید کرد: کار گروه‌های جهادی که از دانشگاه و مدرسه برای خدمت به مناطق محروم اعزام می‌شوند، ارزشمند است.

نظر شما