شناسهٔ خبر: 18120973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مردم با هنجارشکنان آشتی نمی کنند

مردم با کسانی که در روز عاشورای سال ۸۸ بی حیایی نشان دادند حاضر به آشتی نیستند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نمازجمعه این هفته خطاب به کسانی که اصل نظام را قبول نداشتند وحالا آمده اند و می گویند که بیایید آشتی ملی کنیم گفت: آنان به جای اینکه از خجالت در برابر مردم بمیرند این روزها برای نجات خود وعناصرشان ادعای آشتی می کنند و باید بدانند مردم هرگز با آنان آشتی نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی میردامادی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در 22 بهمن امسال زیر سایه اسلام و ولایت دنیا را تکان داد افزود: در سال های گذشته دشمنان حضور مردم را هزاران نفر اعلام می کردند اما امسال حضور این جمعیت میلیونی را اعتراف کردند.

خطیب جمعه اصفهان به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مصیبت ها و قصه پرغصه مردم فلسطین وجنایات رژیم اشغالگر قدس که هیچ انسان خرمندی نمی‌تواند این فاجعه را تحمل کند اشاره و تاکید کرد: ما نمی‌توانیم از مسئله فلسطین بگذریم، بدانیم و دنیا بداند مسئله فلسطین در رأس مسائل جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به مشکلات مردم خوزستان مانند قطعی آب ، برق ، تلفن ، آلودگی ، ریزگردها و مصیبت‌هایی که نمی‌شود از آن به راحتی گذشت گفت : مسؤولان برای حل این بحران‌ها باید به فکر مشکلات این استان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی ادامه داد: تا وقتی دعوای سیاسی و حزبی و جناحی داریم طبیعی است که از کنار این‌گونه مسائل زود بگذریم در حالی که بایدمسائل بی‌ارزش را کنار بگذاریم ومشکلات مردم را حل کنیم.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در حال پایان یافتن است افزود: مسؤولان باید به مردم بگویند برای حل مشکلات معیشتی مردم، تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری کارگران چه اقداماتی انجام دادند وچه خدمتی در این سال به مردم کردند.

میردامادی همچنین با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بیکاری، رکود و گرانی از مشکلات مهم کشور است به دولتمردان گفت: نباید مشکلات را به گردن دولت‌های قبل بیندازید، چون شما هم دولت قبل می‌شوید و باید در صدد رفع مشکلات برآیید

امام جمعه موقت اصفهان همچنین به سخنان سید حسن نصرا.. وتهدید اسرائیل اشاره و خاطرنشان کرد: هشدار این قهرمان به اسرائیل مبنی بر اینکه امروز ما هر نقطه از اسرائیل و پایگاه های هسته ای شما را میتوانیم هدف بگیریم ستودنی است .

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به روز امور تربیتی وتربیت اسلامی وظیفه وزارت علوم ودانشگاه ها را تربیت ، تزکیه وانسان سازی در کنار علم آموزی دانست وگفت نباید فقط روی علم آموزی اهتمام ورزید چرا که علم تنها حربه ای در دست دیوانه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی میردامادی با تسلیت سوم جمادی الثانی سالگرد شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : به همین مناسبت مراسم عزاداری از روز سه شنبه تا 5 شنبه در بیت ایت ا.. طباطبایی نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان بعد از اذان صبح برگزار می شود.

نظر شما