شناسهٔ خبر: 18120902 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات قهرمانی هندبال جوانان کشور در سبزوار آغاز شد

سبزوار - ایرنا - بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی هندبال جوانان کشور، جمعه در آیینی با حضور 14 تیم در سالن سه هزار نفری سربداران سبزوار آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا نماینده فدراسیون هندبال عصر امروز در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی هندبال جوانان کشور، برگزیدگان مناطق هشتگانه هستند که پس از برتری بر حریفان به این مرحله راه یافته اند.
عبدالله کافی افزود: تیم های بیتای سبزوار، هیات هندبال دهدشت، هیات هندبال فلاورجان، سپاهان اصفهان، هیات هندبال قم، شهرداری سمنان و هیات هندبال سنندج در این مسابقات شرکت دارند.
وی از ستارگان دشتستان، نفت و گاز گچساران، شهرداری ارومیه، هیات هندبال تبریز، کرمان، هیات هندبال قزوین و پیشگامان کویر یزد به عنوان دیگر تیم های حاضر در این دوره از رقابتها یاد کرد.
کافی گفت: در این مسابقات 26 بازی انجام می شود که دور نخست به صورت گروهی در 2 گروه چهار تیمی و 2 گروه سه تیمی برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی صعود می کنند.
او افزود: مسابقات مرحله بعدی به صورت حذفی برگزار می شود و در نهایت پس از 26 بازی تیم های قهرمان و نائب قهرمان مسابقات قهرمانی جوانان هندبال کشور مشخص می شوند.
نماینده فدراسیون هندبال ادامه داد: سبزوار از مهدهای هندبال کشور است و شرایط مناسبی را برای میزبانی از این دوره مسابقات فراهم کرده است.
هزار و 300 ورزشکار در قالب 39 هیات ورزشی در حوزه ورزش های حرفه ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7500/5132

نظر شما