شناسهٔ خبر: 18120657 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه مشگین شهر

انتقال واجبات دینی و اخلاقی به نسل جوان ضرورت دارد

اردبیل - ایرنا - امام جمعه مشگین شهر بر لزوم انتقال واجبات دینی و اخلاقی توسط خانواده ها به فرزندان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با گرامیداشت هفته امور تربیتی گفت: انتقال ارزش های دینی و اخلاقی به فرزندان در وهله اول وظیفه خانواده و سپس از وظایف آموزش و پرورش می باشد.
وی مهم ترین وظیفه امور تربیتی در مدارس را اشاعه فرهنگ اسلامی و ترغیب نوجوانان و جوانان برای عمل به واجبات دینی بیان و از کم رنگ شدن امور تربیتی در برخی از مقاطع سیاسی در کشور انتقاد کرد.
وی با تاکید بر همسویی و تعامل خانواده ها با آموزش و پرورش در تربیتی نسلی صالح ، متعهد و کارآمد خواستار ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد.
خطیب جمعه مشگین شهر با بیان اینکه سرمایه انسانی زیرساخت تمام سرمایه های اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی می باشد بر تربیت فرزندان مومن ، کارآمد و متعهد در کشور تاکید کرد.
او در ادامه با اشاره به برگزاری همایش حمایت از انتفاضه فلسطین در ایران این همایش را ضربه مهلکی بر پیکر استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: برگزاری موفقیت آمیز این همایش نشان داد که ایران اسلامی همواره طلایه دار حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان بویژه مردم ستمدیده فلسطین است.
خطیب جمعه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ارائه عملکرد مسوولان در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی از افزایش حق بیمه کشاورزان به رغم کاهش میزان خسارت پرداختی انتقاد کرد.
حجت الاسلام با وقار در پایان از فعالیت چشمگیر فرماندهی انتظامی مشگین شهر به دلیل کشف بیش از 160 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری سارق حرفه ای سیم های برق قدردانی کرد و بر استمرار همکاری مردم با نیروی انتظامی تاکید کرد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018


نظر شما