شناسهٔ خبر: 18120623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه کیش معرفی شد

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز| مراسم معارفه سرهنگ محمدعلی جمال آبادی فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه کیش با حضور فرمانده حفاظت هواپیمایی کشور برگزار شد .
 
دراین مراسم که یکشنبه شب با حضور فرمانده حفاظت هواپیمایی کشور ، امام جمعه کیش، مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست وجمعی از معاونان ومدیران سازمان منطقه آزاد کیش ، امام جمعه اهل تسنن، مسئولان نظامی ، انتظامی ومحلی کیش برگزار شد از خدمات مرحوم سرهنگ پاسدار پرویز مرسلی قدردانی و سرهنگ پاسدار محمد علی جمال آبادی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه کیش معرفی شد.

فرمانده حفاظت هواپیمایی کشور در این مراسم با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و سرهنگ پاسدار مرحوم پرویز مرسلی گفت :18 ماه پیش فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی کیش به عنوان ماموریت به مرحوم سرهنگ مرسلی سپرده شد که آن را به بهترین شکل به انجام رساند و رفتن ایشان از میان ما غیر قابل باور است .
سردار سرتیپ دوم پاسدار صفرعلی موسوی : حسن خلق ، سرزندگی ، تلاش بی وقفه و روابط عمومی بالا را ویژگی ها مرحوم مرسلی عنوان و از زحمات خانواده در همراهی وی قدردانی کرد.
وی در ادامه با معرفی سرهنگ پاسدار محمد علی جمال آبادی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی کیش ؛ وی را فرماندهای پرتلاش ، متعهد و متواضع دانست و ابراز امیدواری کرد که جمال آبادی در این جایگاه به خوبی خدمت کند .

سردار موسوی اظهار کرد : فرودگاه یک مجموعه ای است که هر یک از اجزا آن عهده دارکاری هستند و تمام فعالیت ها در راستای تحقق یک ماموریت و یک هدف واحد انجام می گیرد.
وی گفت: هدف تمام کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند ارائه تسهیلات خوب به مردم است و این محقق نمی شود مگر با آموزش های لازم .
موسوی بر تداوم آموزش به کارکنان بخش های مختلف تاکید کرد و افزود : نیروهای دلسوز در کنار تجهیزات سبب می شود تسهیلات مناسبی به مسافران ارائه شود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار موسوی تصریح کرد : در کنار انجام ماموریت هایی که بر عهده داریم باید به بحث معنویت افزایی و موضوعات فرهنگی بیشتر توجه کنیم .

وی درپایان با تاکید برداشتن اخلاق خوش و رویی گشاده در برخورد با مسافران اظهار کرد : مردم به خوبی از اهمیت امنیت آگاه هستند و همکاری لازم را در این زمینه خواهند داشت .
امام جمعه کیش سخنران دیگر این مراسم در مورد تفاوت فضیلت و کرامت انسانی گفت : کرامت خدا دادی است و فضیلت را انسان باید خود کسب کند و خداوند عقل و درایت و نیروهای مختلف را در اختیار انسان قرار داده تا از آنها در مسیر تعالی و پیشرفت استفاده کند.
حجت الاسلام حسن علیدادی با یاد آوری اینکه عملکرد مرحوم سرهنگ پاسدار پرویز مرسلی در راستای ادای وظیفه و خدمت به اسلام ، نظام و مردم بود اظهار کرد : کسانی که در ماموریت و خدمت ، عمرشان پایان می یابد شهیدانی والا مقام هستند.

امام جمعه کیش فقدان مرحوم مرسلی را مصیبتی بزرگ برای خانواده وی دانست و گفت : صبرو شکیبایی بر مصیبت به طور قطع توفیق برای این خانواده به همراه دارد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه سرهنگ جمال آبادی یکی دیگر از سربازان نظام فرماندهی جدید یگان حفاظت فرودگاه کیش را بر عهده گرفته است افزود : سپاه افتخار آمیز کشور ماموریت حفاظت از فرودگاه را درکنار دیگر ماموریت ها و حفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بر عهده گرفته و با برقراری امنیت به کشور و مردم خدمت رسانی می کند.
وی برای مرحوم مرسلی علو درجات و برای فرماندهی جدید آرزوی توفیق کرد .

سرهنگ حمید رضا دوست محمد قاسمی فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان هرمزگان نیز دراین مراسم با گرامیداشت یاد شهدای حفاظت هواپیمایی ، مدافعان حرم گفت :مرحوم سرهنگ مرسلی فرماندهی لایق و پرتلاش بود و در طول خدمت خود توانست ماموریتی را در راستای برقراری امنیت بر عهده او گذارده شده به خوبی انجام دهد.
وی با بیان اینکه تلاش های شبانه روزی مرحوم مرسلی تحول خوبی در یگان حافظت کیش ایجاد کرد افزود: ایشان از یادگاران 8 سال دفاع مقدس بود که تلاش وی و همراهی و همکاری خانواده وی نیز قابل تقدیر است .

سرهنگ جمال آبادی نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سرهنگ مرسلی و تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت :اصل وظیفه ذاتی سپاه پاسداران نسبت به برقراری نظم و امنیت در فرودگاه ها بر اساس فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و افتخار امانت داری در اجرای ماموریت در حفاظت هواپیمایی کیش را مغتنم شمرده و امیدوارم با توکل به خدا و همیاری دوستان این ماموریت را به انجام برسانم .
دراین مراسم به پاس تلاشها وزحمات مرحوم سرهنگ پاسدار مرسلی، لوح تقدیری از سوی مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش به همسر وی اهدا شد.

در پایان مراسم لوح تقدیری از طرف فرماندهی حفاظت هواپیمایی کشور به خانواده مرحوم سرهنگ پرویز مرسلی اهدا و حکم فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی کیش به سردار محمد علی جمال آبادی اعطا شد .
پخش کلیپی از بیانات رهبر معظم انقلاب و همچنین عملکرد یگان حفاظت هواپیمایی بخش دیگر این مراسم بود.

نظر شما