شناسهٔ خبر: 18120508 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش تمرین استقلال

کری آبی ها برای باز کردن دروازه رحمتی

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 در کمپ باشگاه الاهلی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال حدود 30 دقیقه قبل از شروع تمرین به کمپ الاهلی آمد تا زمین تمرین را آماده برگزاری آیتم های مختلف تمرین کند.


*زمانی که بازیکنان داشتند خود را گرم می کردند، منصوریان حسابی از وضعیت آمادگی آنها رضایت داشت و از شاگردانش خواست که با همین انرژی تا بازی با التعاون پیش بروند تا بتوانند به اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان آسیا برسند.


* بازیکنان امروز زیر نظر علی چینی بدن های خود را گرم کردند و بعد از آن تمرینات تاکتیکی زیر نظر منصوریان و محمدخرمگاه آغاز شد.


*  در بخش اول تمرین بازیکنان شوت به سمت دروازه را تمرین کردند. در این تمرین بازیکنان کری های خاصی برای باز کردن دروازه رحمتی داشتند و نکته جالب این بود که منصوریان بازیکنان را علیه هم تحریک می کرد تا با انرژی بیشتری به فکر باز کردن دروازه حریف باشند.


* امروز تمام بازیکنان با آمادگی کامل در تمرین حضور پیدا کردند؛ بنابراین استقلال برای بازی با التعاون مصدومی نخواهد داشت.


*بخش پایانی تمرین امروز به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت و بازیکنان در این تمرین به مرور نقاط ضعف و قوت حریف روز دوشنبه هفته آینده خود پرداختند.


* استقلالی ها امروز آخرین تمرین خود را در امارات انجام دادند و از فردا در عمان خود را آماده بازی با التعاون می کنند.


نظر شما