شناسهٔ خبر: 18120415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان باید از ملت فلسطین حمایت کنند/ عمل به سیره حضرت زهرا(س) راه رسیدن به خیر دنیا و آخرت است

ابنا

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) امروز در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار داشت: ملت بزرگ ایران از توپ و تشر و تهدیدهای تو خالی دشمنان واهمه ای ندارد و قاطع از آرمان های نظام حمایت و دفاع می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) امروز - جمعه 6 اسفند - در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار داشت: ملت بزرگ ایران از توپ و تشر و تهدیدهای تو خالی دشمنان واهمه ای ندارد و قاطع از آرمان های نظام حمایت و دفاع می کند.

«آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی» افزود: سیاست های رئیس جمهوری جدید امریکا علیه ایران کارساز نیست و ترامپ اگر توان دارد اوضاع داخلی آمریکا را اصلاح کند و عدالت را در کشور خودش به مرحله اجرا درآورد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران هوشیار هستند و تحت تاثیر آدم های فاسد، بی شخصیت، بی هویت و نوکران بیگانه در آنان اثری ندارد.

امام جمعه اراک اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران حاصل خون 230 هزار شهید گلگون کفن است و دشمن باید بداند که فلسفه ایثار و شهادت در رگ های تک تک ایرانیان جریان دارد و دست از انقلاب و نظامشان برنمی دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش در خصوص برگزاری ششمین کنفراس فلسطین در تهران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این کنفرانس حضور یافتند و سخنرانی حکیمانه، دلسوزانه و آموزنده ای را ایراد کردند که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

«آیت الله دری نجف آبادی» عنوان کرد: ایشان در خصوص تاریخ، مظلومیت و نهضت های مردم فلسطین، انتفاضه سوم، شگردهای آمریکا و آل سعود سخنان مهمی ایراد فرمودند و نشانه کشورهای اسلامی را در گرو حمایت از مقاومت عنوان کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: ملت مظلوم فلسطین 70 سال است که در برابر اسرائیل غاصب ایستادگی کردند و دست از آرمان های خود برنداشتند و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان باید از این ملت حمایت کنند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: استان مرکزی و اراک در زمینه آلودگی هوا با مشکلات جدی روبه رو است که همه باید دست به دست هم دهند و در راستای کاهش آلودگی ها گام های بلندی بردارند.

عضو شواری عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) عنوان کرد: کشت 2 هزار هکتار جنگل کاری در منطقه شازند در دستور کار قرار گرفته و کمیته ای نیز در این راستا مسئول پیگیری شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: فصل درختکاری نزدیک است و همه باید برای تحقق این میزان جنگل کاری همت کنند و یک روز نیز نباید از آن غفلت شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: قرار بود یک‌هزار هکتار در اراک درختکاری و جنگل کاری شود که در این راستا نیز شورای اسلامی، شهرداری و همه مردم باید همت مضاعفی را به کار گیرند.

«دری نجف آبادی» در بخش دیگری از خطبه ها با تسلیت ایام فاطمیه گفت: وجود مبارک حضرت زهرا(س) در خطبه فدکیه درس های ارزشمندی را به همه می دهد که باید به عنوان یک اثوه حسنه از این شخصیت بزرگ و اهل بیت(ع) الگوگیری کرد.

امام جمعه اراک بیان کرد: حضرت فاصمه زهرا(س) چراغ هدایت و راهنمای دنیا و آخرت است و خداوند این شخصیت های بزرگ را برای انسان ها الگو قرار داده تا دچار شرک نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: حضرت فاطمه(س) گنجینه بزرگی را برای بشریت به یادگار گذاشته که تا قیامت مایه افتخار است و همه وظیفه دارند برای رسیدن به خیر دنیا و آخرت در مسیر این بانوی بزرگ حرکت کنند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) اضافه کرد: امام راحل که دنیا تحت تاثیر قرار داد، رهبر معظم انقلاب و علامه طباطبایی ها همه از فرزندان حضرت زهرا(س) هستند.

سالروز ارتحال «آیت الله فاضل لنکرانی»، بزرگداشت «حکیم سبزواری»، روز حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کنندگان، تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان و عملیات تمرینی سپاه از دیگر مواردی بود که در خطبه های نماز جمعه اراک به آنها اشاره شد.

................
پایان پیام/ 313

نظر شما