شناسهٔ خبر: 18119871 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان:

حق بازیکنان تیم شهید چمران لارستان در تیم ملی هندبال ضایع شده است

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان بابیان اینکه بازیکنان این تیم توانستند در گمنامی به قهرمانی در کشور دست یابند، گفت: حق بازیکنان تیم شهید چمران لارستان در تیم ملی هندبال ضایع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، ناهید غارسی عصر امروز و پس از قهرمانی تیمش در مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم شهید چمران لارستان در این فصل، اظهار داشت: بازی امروز با ذوب‌آهن اصفهان بسیار زیبا و جذاب بود و بازیکنانم نیز به‌واقع خوب وظایف خود را انجام دادند.

وی افزود: در این بازی دو نفر از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و از طرفی سعی کردیم از تمام بازیکنانمان در طول بازی استفاده کنیم.

سرمربی تیم شهید چمران لارستان بابیان اینکه طی مدت سرمربی‌گری خود بارها قهرمانی را تجربه کرده‌ام اما این قهرمانی با یک تیم بومی دلچسب‌تر بوده است، تصریح کرد: این قهرمانی بسیار دارای ارزش بالاتری است و بازیکنانم توانستند در واقع اعضای تیم ملی را شکست دهند.

وی در مورد ادامه همکاری‌ خود با تیم شهید چمران لارستان، گفت: درحال‌حاضر تصمیمی برای این کار نگرفته‌ام و باید برنامه خود را تنظیم کنم تا به نتیجه قطعی برسم.

غارسی دلیل اصلی موفقیت تیم شهید چمران لارستان را حمایت‌های اسپانسر این تیم دانست و ادامه داد: اگر تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان مورد حمایت قرار گیرد، بازیکنان در این تیم ماندگار خواهند شد.

وی تأکید کرد: مسئله‌ای که بسیار اهمیت دارد حفظ و تکرار این قهرمانی در سال آینده است و اگر این مقام حفظ نشود، به معنی سقوط تیم خواهد بود.

سرمربی تیم شهید چمران لارستان خواستار حمایت بیش‌ازپیش مسؤولان از این تیم شد و تصریح کرد: سایر تیم‌ها از هم‌اکنون در حال تلاش و برنامه‌ریزی هستند.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم شهید چمران لارستان ناشناخته هستند و این خود یک افتخار است که این افراد توانسته‌اند به قهرمانی دست یابند، اضافه کرد: بازیکنان تیم شهید چمران لارستان حق حضور در تیم ملی را دارند اما به علت گمنامی حقشان در تیم ملی ضایع شده است.

به گزارش فارس، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که به‌عنوان تنها نماینده استان فارس در این مسابقات شرکت کرده بود، توانست در این دوره با پیروزی برابر تمام رقبای سرشناس و مدعی خود با 376 گل زده، 225 گل خورده، با تفاضل گل مثبت 151، با فاصله چهار امتیازی از تیم دوم (تأسیسات دریایی تهران) و هشت امتیازی از تیم سوم (ذوب‌آهن اصفهان) به‌عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.

انتهای پیام/2448/ج30/

نظر شما