شناسهٔ خبر: 18119247 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

وقوع 4 سانحه رانندگی در شیراز

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز| در روز گذشته در اثر وازگونی 4 خودرو 4 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام کرد: شب گذشته در حادثه رانندگی که در ساعت 20:10 دقیقه در بولوار احمدبن موسی (ع) اتفاق افتاد، خودرو پژو پارس پس از برخورد با خودرو پراید واژگون شد.

به گزارش این روابط عمومی پس از اعلام این حادثه از طریق مرکز فرماندهی 125 بدون درنگ تیم های امدادی خود را به محل حادثه رسانده و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند که در این سانحه رانندگی 4 نفر از سرنشیان هر دو خودرو از جمله پسربچه 12 ساله مصدوم وراهی بیمارستان شدند.

همچنین در حادثه ای دیگر در  هشت متری بولوار امام رضا (ع) در ساعت 14:17 دقیقه روز گذشته، خودرو پژو 206 پس از انحراف از مسیر در یک گودال به عمق حدوداً پنج متر سقوط کرد و واژگون شد.
 تیم امداد ونجات جاده ای، در یک عملیات امدادرسانی مشابه عملیات ایمن سازی و برگرداندن خودرو را انجام دادند.

در حادثه دیگری در بولوار نصر شرقی در ساعت 7:22 صبح روز گذشته، در اثر برخورد شدید یکدستگاه خودرو پراید به درب یک مغازه، درب از جاکنده شد و خودرو به داخل مغازه رفت که آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و ایمن سازی خیابان، خودرو پراید را از مغازه به بیرون انتقال دادند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز بیان کرد: در روز پنج شنبه نیز دو سانحه رانندگی توسط آتش نشانان امدادرسانی شد.

در یک حادثه رانندگی که دریکی از بولوارهای اصلی شهرک گلستان رخ داد ،مرد 40 ساله، راننده خودرو پژو 206 مصدوم شد که در این سانحه رانندگی ، خودرو پژو پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با حاشیه بولوار متوقف شد.

امدادگران، پس از رسیدن به محل ، عملیات ایمنی سازی ، برگرداندن خودرو به حالت اولیه و کمک در انتقال مصدوم را انجام دادند.

همچنین در اثر برخورد خودرو تیبا با پژو 405 در ساعت 21:5 دقیقه شب گذشته، در بولوار شهید رجایی، خودرو تیبا در وسط خیابان واژگون شد که در این حادثه که خسارت جانی در برنداشت، آتش نشانان، عملیات امدادرسانی را انجام داده و پس ازپایان عملیات نجات، محل به عوامل مربوطه سپرده شد.

نظر شما