شناسهٔ خبر: 18119187 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بجنورد: مسئله فلسطین باید موضوع اصلی جهان اسلام باشد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: مسئله فلسطین باید موضوع اصلی جهان اسلام باشد و محور قرار گرفتن آن منجر به وحدت و نماد مقاومت علیه رژیم صهیونیستی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته بجنورد به اجلاس مقاومت و انتفاضه در کشورمان اشاره و تصریح کرد: هر که از فلسطین حمایت کند دوست و هر که با آن مبارزه کند دشمن ماست و اکنون اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته و دوران افول صهیونیسم فرا رسیده است.
وی به تلاش دشمن برای ایجاد حاشیه و دور کردن اذهان از حمایت از فلسطین اشاره کرد و گفت: ایجاد داعش یکی از این حاشیه ها است تا اذهان از پرداختن به مسئله اصلی فلسطین دور شده و به تکفیری ها و داعش متوجه شود.
وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مسلمانان، مجاهدان و مبارزان باید مراقب باشند که حاشیه ها پر رنگ تر از مقصد و هدف نباشند.
امام جمعه بجنورد از برخی سخنان مبنی بر بی نتیجه بودن مقاومت هم انتقاد کرد و گفت: اکنون رژیم صهیونیستی، اسرائیل گذشته نیست که هر زمان خواست حمله کند و هشدارهای سیدحسن نصرالله به این رژیم که بیان داشته اگر اسرائیل دست از پا خطا کند مراکز اصلی شان در تیررس است، مصداق های نتیجه بخش بودن مقاومت ها است.
وی با تاکید بر اینکه نگویید مقاومت نتیجه ندارد گفت: شرایط متفاوت سوریه کنونی و پیروزی های غزه نشانه های از نتیجه بخش بودن مقاومت است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به اجلاس مونیخ اشاره و تاکید کرد: در این نشست سه کشور اسراییل، ترکیه و عربستان از ایران به عنوان حامی تروریسم نام برده و سخنان نامربوط علیه ایران زده اند.
وی گفت: به شکر خدا این کشورها به قدرت ایران اذعان داشته و می گویند که می خواهند قدرت ایران را مهار کنند و جلوی ما را بگیرند اما آیا ایران حامی تروریسم است؟ یا آنان که کودک را در آغوش مادر می کشند و کودکان را به خاک و خون آغشته می کنند.
وی گفت: ایران اسلامی را، 36 سال است که امتحان کرده اند و در این سال ها اگر کشوری بجد به مبارزه با تروریسم عمل کرده ایران بوده است.
حجت الاسلام یعقوبی سخنان مطرح شده در اجلاس مونیخ و تشکیل ائتلاف برای مهار قدرت ایران را مثل تلاش مگس برای مهار حرکت قطار دانست.
امام جمعه بجنورد افزود: ترکیه لاییک، اسراییل خون آشام و عربستان منافق، کوچک تر از آن هستند که برای ایران برنامه ریزی کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*

نظر شما