شناسهٔ خبر: 18119174 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

کی‌روش پرسپولیسی‌ها را دعوت می‌کند

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال فج سپاسی شیراز گفت: می‌دانستم در تیم فجر کار سختی دارم، ولی مسئولان شهر از من خواستند که به این تیم کمک کنم.

صاحب‌خبر -


غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان این مطلب در مورد شرایط فعلی فجرسپاسی گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم، ولی باید بگویم همه مسابقات سخت است. وقتی اینجا آمدم فجرسپاسی چهار امتیاز داشت و در این مدت تلاش کردم تا شرایط تیم بهتر شود. ما هیچ بازیکن جدیدی جذب نکردیم و پنج بازیکن را هم از دست دادیم. با این حال به ماندن در لیگ برتر امیدوار هستیم. فکر می‌کنم هشت یا 9 امتیاز دیگر می‌خواهیم تا به این هدف برسیم.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که تا الان چقدر از فجرسپاسی پول گرفته است، تأکید کرد: من فقط پاداش گرفته‌ام که شش یا هفت میلیون شده است. به هر حال می‌دانستم وقتی اینجا می‌آیم کار سختی درپیش دارم، ولی مسئولان شهر از من خواستند که به فجرسپاسی کمک کنم.

پیروانی در پاسخ به این سؤال که کدام تیم در لیگ برتر شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: اگر اتفاق خاصی نیفتد پرسپولیس قهرمان خواهد شد، چون شرایط بهتری دارد. با این حال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و نباید از تراکتورسازی و استقلال غافل شد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در پایان در مورد چالش‌های برانکو و کی‌روش و اینکه آیا ملی‌پوشان پرسپولیس به اردو دعوت خواهند شد یا خیر، گفت: من معتقدم کی‌روش پرسپولیسی‌ها را دعوت خواهد کرد. اگر او این کار را انجام ندهد طبیعتاً باید در این مورد خودش پاسخگو باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما