شناسهٔ خبر: 18119155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

تفكیك حوزه راهداری اداره‌كل راه و شهرسازی گلستان

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز| طی برگزاری نشستی با حضور معاونت راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای كشور، مدیركل راه و شهرسازی و مدیركل راهداری و حمل و نقل استان گلستان ماموریت‌های اداری و اجرایی مدیریت راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان به اداره كل راهداری و حمل و نقل واگذار شد.
 
به تین‌نیوز به نقل روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری حمل و نقل جاده‌ای كشور گفت: انتقال وظایف حوزه راهداری ادارات كل راه و شهرسازی استان‌ها به اداره كل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان‌ها در راستای ایجاد انسجام تشكیلاتی و مدیریت یكپارچه در نگهداری شبكه راه‌های كشور اجرا می‌شود و این طرح بر اساس مصوبه شورای عالی اداری كشور است كه در سراسر كشور درحال انجام است و استان گلستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. وی افزود این طرح تا آخر شهریور ماه سال‌جاری عملیاتی خواهد شد. 

همچنین ابراهیم مبارك‌قدم مدیركل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار كرد: كارهای مقدماتی این طرح پس از برگزاری جلسات متعدد كمیته‌های سه‌گانه بودجه، منابع انسانی و ماشین‌آلات به منظور اجرای دقیق طرح واگذاری حوزه راهداری اداره كل راه و شهرسازی به اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان انجام شد كه روز پنج شنبه گذشته با حضور عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای كشور بعنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی در فضای دوستانه،
شفاف و تعاملی، این انتقال صورت پذیرفت.

وی تاكید كرد: اداره كل راه و شهرسازی گلستان همانند گذشته به عنوان نماینده وزارت راه و
شهرسازی در استان فعالیت دارد و در این نقل و انتقال تنها تغییر ساختار سازمانی صورت می‌گیرد.
مهدی میقانی مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گلستان نیز در این نشست تصریح كرد: كلیه وظایف، اختیارات، نیروی انسانی، امكانات، تجهیزات و ماشین آلات حوزه راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان به اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان منتقل شده و  این اداره كل از تاریخ ۹۵/۷/۱ فعالیت و ماموریت جدیدش را در استان آغاز خواهد كرد.

مدیركل راه و شهرسازی گلستان در خاتمه بیان کرد: طی تفاهم‌نامه صورت گرفته جابجایی ساختمان‌ها و راهدارخانه‌ها سطح استان و گرگان، ماشین آلات راهداری سبك و نیمه سنكین و سنگین و نیروهای راهداری صورت پذیرفت. وی ضمن تقدیر و تشكر از زحمات و تلاش‌های خالصانه شبانه‌روزی كاركنان راهداری، برای ایشان موفقیت و بهروزی آرزو کرد.

نظر شما