شناسهٔ خبر: 18118451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خطیب جمعه رشت: کمک به فلسطین از وظایف ملی ماست

رشت - ایرنا - امام جمعه موقت رشت با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین ‌المللی حمایت از انتفاضه‌ فلسطین در تهران، کمک به جریان مقاومت و مردم مظلوم فلسطین را از وظایف ملی عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، غلامرضا شفیعی زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته رشت افزود: با ظهور انقلاب اسلامی در ایران و در این مدت پس از پیروزی شکوهمند انقلاب ، آمریکا در بسیاری از مسایل حاشیه‌نشین شده و در امور بین‌المللی نیز ، تحقیر شده است.
وی ادامه داد: ما صدای کمک خواستن ملت فلسطین را می‌شنویم و طبق قانون اساسی کمک کردن و یاری رساندن به مظلومان جهان وظیفه ماست و همچنین امنیت ملی ما ایجاب می‌کند که از ملت‌های مظلوم دفاع کنیم و جلوی دشمنان را بگیریم و آنها را زمین‌گیر کنیم.
امام جمعه موقت رشت به قدرت ایران در منطقه اشاره کرد و گفت:برخی مطرح می‌کنند که برجام ، سایه جنگ را از کشور برداشت اما مقام معظم رهبری فرمودند که این حرف صحیح نیست.
وی در ادامه به معظل بیکاری و گرانی در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: بیکاری، رکود و گرانی مهمترین مشکلات مردم ما هستند و باید برطرف شوند و با توجه به روزهای پایانی سال ، مسئولان باید چاره ای بیاندیشند.
امام جمعه موقت رشت اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز شرایط مردم را می دانند و مسئولان باید بیشتر از گذشته همت کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007

انتهای پیام /*

نظر شما