شناسهٔ خبر: 18118250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

افتتاح بزرگ‌ترین سالن مسافری پایانه مرزی شلمچه با حضور وزیر راه و شهرسازی

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: بزرگترین سالن مسافری در سالن جدید مسافری پایانه مرزی شلمچه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.
 
مسعود مصدقی با اشاره به افتتاح بزرگترین سالن مسافری پایانه مرزی شلمچه با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: این سالن به عنوان بزرگترین سالن مسافری کشور شناخته می‌شود که ٢٨٢ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برای ساخت این پروژه هزینه شده است.
وی افزود: سالن جدید دارای تعداد مناسبی گیت جهت تسهیل عبور و مرور مسافر و همچنین دارای غرفه‌های عرضه مواد غذایی و نیز نمازخانه است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به پیش بینی تردد روزانه هزار نفر از این سالن مسافری به کشور عراق بیان کرد: در طی سفر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به خوزستان در پنجشنبه ششم آبان ماه این سالن به بهره برداری می‌رسد.

پایانه مرزی شلمچه از استراتژیک‌ترین پایانه‌های مرزی کشور در فاصله ١٣ کیلومتری مرکز استان قرار دارد و که هر سال در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی خیل عظیمی از مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از این پایانه جهت مشرف شدن به عتبات عالیات عبور می‌کنند.

نظر شما