شناسهٔ خبر: 18118003 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور:

قانون عدم سوء پیشینه نامزدهای انتخابات برای اصلاح به مجلس می‌رود

تسنیم

خبرگزاری میزان- شجاعی‌کیاسری توجه به نقش فضای مجازی در انتخابات را از دیگر موضوعات مورد بحث در چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور عنوان کرد و افزود: مقرر شد با هماهنگی دستگاه‌های مسئول تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

صاحب‌خبر -
انتخابات

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان ، شجاعی‌کیاسری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور در این باره گفت: در چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور بار دیگر بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات و اجرای قانونی آن برای فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 96 تاکید کرد و سلامت برگزاری انتخابات را بسیار مهم خواند.

شجاعی‌کیاسری درباره مصوبات چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور گفت: در این جلسه مقرر شد، قانون مربوط به عدم سوء پیشینه نامزدها از طریق یک طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی اصلاح شود و پیگیری لازم درخصوص مواد 63 تا 77 و ماده 24 قانون انتخابات ریاست‌جمهوری مربوط به تبلیغات و آموزش از طریق صدا و سیما و سایر دستگاه‌ها صورت گیرد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور درباره دیگر مصوبه این جلسه گفت: مقرر شد از امکانات دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها به هیچ عنوان له یا علیه نامزدها استفاده نشود و ستاد انتخابات کشور این موضوع را پیگیری کند.

شجاعی‌کیاسری توجه به نقش فضای مجازی در انتخابات را از دیگر موضوعات مورد بحث در چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور عنوان کرد و افزود: مقرر شد با هماهنگی دستگاه‌های مسئول تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

وی گفت: اعضای ستاد انتخابات کشور بر ایجاد شرایط مطلوب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و خودداری از موارد شائبه برانگیز در این مسیر تاکید کردند و لزوم تداوم تعامل و هماهنگی خوب شورای نگهبان در بعد نظارت بر انتخابات با وزارت کشور به عنوان مجری برگزاری انتخابات را یادآور شدند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور گفت: ادامه تعامل مثبت هیئت نظارت با هیئت‌های اجرایی به افزایش مشارکت مردم و حضور با شکوه آنها در پای صندوق‌های اخذ رای خواهد انجامید.

انتهای پیام/

نظر شما