شناسهٔ خبر: 18117979 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

فائزه هاشمی:خاتمی معتقد است همه در مدار قانون حرکت کنند

صاحب‌خبر -
روز نو :
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تاکید کرد: حضور گسترده و عجیب مردم در مراسم‌های آیت‌الله هاشمی یک زاویه دیگری را نشان می‌دهد که نشان از مردمی بودن ایشان است که باید چراغ راه اصلاح‌طلبان باشد.

فائزه هاشمی  در پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به کار حزبی و رای مردم اعتقاد داشت و مصداق آن، این است که تنها شخصیتی بود که بیشترین مناصب خود را از رای مردم گرفت. 

او با بیان اینکه وجود احزاب و حضور مردم مهمترین کاری است که می‌توانیم در ادامه راه آقای هاشمی ادامه دهیم، اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی به وحدت اعتقاد داشتند. بعد از سال 88 تمام تلاش و توان خود را برای به وحدت رساندن مردم گذاشت. 

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ادامه داد: اختلاف‌نظر در جامعه ماطبیعی است. سال‌های سال شاهد هستیم طیف‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب وجود دارد که این دو قطبی بودن در جامعه طبیعی است. 

فائزه هاشمی با اشاره به بحث آشتی ملی تصریح کرد: من بعید می‌‌دانم نظر آقای خاتمی این باشد که همه یک جور فکر کنند، بلکه ایشان معتقد هستند همه در مدار قانون حرکت کنند و ما شاهد هستیم نزدیک انتخابات برخی بی‌قانونی می‌کنند.

او یادآور شد: پایه باید رعایت قانون باشد که وحدت ملی به وجود خواهد آمد وقتی بی‌قانونی وجود داشته باشد، این مسئله متحقق نمی‌شود. 

فرزند آیت‌الله هاشمی با اشاره به مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: حضور گسترده و عجیب مردم در مراسم‌های آیت‌الله هاشمی یک زاویه دیگری را نشان می‌دهد که نشان از مردمی بودن ایشان است که باید چراغ راه اصلاح‌طلبان باشد. 

برچسب‌ها:

نظر شما