شناسهٔ خبر: 18117406 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پوشش کامل رادیویی و تلویزیونی سفر رئیس جمهور به خوزستان

صدا و سیمای مرکز اهواز قبل و حین سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان خوزستان با تولید و پخش برنامه‌های ضبطی و زنده، به صورت کامل به پوشش این رویداد پرداخت.

صاحب‌خبر -
پوشش کامل رادیویی و تلویزیونی سفر رئیس جمهور به خوزستانبه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون   گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما، در جریان سفر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به استان خوزستان، صدا و سیمای مرکز اهواز طی روزهای قبل و حین سفر، برنامه‌های مختلفی را تولید و روانه آنتن کرد.

از جمله اقدامات قبل از سفر رئیس جمهور در سیمای مرکز اهواز می‌توان به گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور استاندار خوزستان در تاریخ چهارم اسفندماه اشاره کرد.

همچنین در حین سفر، پخش زنده ورود و مصاحبه رئیس جمهور در فرودگاه اهواز و نیز ارتباط خبر 9 بامدادی از این محل، جزو برنامه‌هایی بود که از سیمای مرکز خوزستان روی آنتن رفت.

اعزام هفت گروه خبری و پوشش بازدید رئیس جمهور محترم از تصفیه‌خانه آب اهواز،پست برق، کانون ریزگردها در 30 کیلومتری اهواز همچنین پوشش شورای اداری استان و کارگروه ملی مقابله با ریزگرد و پخش آن در اخبار سراسری از دیگر اقدامات حین سفر محسوب می‌شوند.

پخش زنده نشست کارگروه ملی مقابله با ریزگردها و شورای اداری، پخش زنده سخنان نماینده محترم ولی فقیه، استاندار و سه نفر از نمایندگان مجلس، وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، آقای نوبخت و خانم ابتکار و در پایان سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی به صورت همزمان از شبکه خوزستان و شبکه خبر هم جزو اقدامات حین سفر ریاست محترم جمهور و هیئت همراه در صدا و سیمای مرکز اهواز بود.

در کنار همه اینها، ارتباط زنده وزیر محترم نیرو با خبر ساعت 14 شبکه یک سیما از محل فرستنده پر قدرت تلویزیونی شهید رهبر کلانشهر اهواز، گفت‌وگوی زنده خبری بخش 22:30 شبکه دو سیما از محل استودیو مرکز خوزستان با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار خوزستان و پخش آن از شبکه‌های دو و شبکه خوزستان را هم می‌توان جزو برنامه‌های این مرکز دانست.

گفتنی‌است؛ تمام اقدامات صورت گرفته همزمان از رادیو استانی خوزستان نیز روی آنتن رفته است.


انتهای پیام/

نظر شما