شناسهٔ خبر: 18117264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ملت ایران همچنان بیدار و هوشیار در مقابل تفرقه افکنان

سیاسیون متوجه باشند تا هر حرفی را نزنند، ملت بیدار هستند با فتنه‌گران سال 88 کنار نخواهند آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان گفت: در سال 88 مسجد را آتش زدند و پایگاه مقاومت را خلع سلاح کردند و در عاشورا پرچم یا حسین(ع) را به آتش کشیدند، آنها باید به مردم پاسخ دهند.

وی با اشاره به طرح مسأله آشتی ملی در کشور که این روزها در فضاهای رسانه‌ای مجازی و غیر مجازی میدان‌داری می‌شود افزود: طرح چنین مسأله‌ای جای تعجب دارد، آشتی ملی در جایی مطرح می‌شود که مردم از نظام بریده و دلسرد و نسبت به ارزش‌ها بی‌تفاوت شده باشند.

امام جمعه موقت ساری گفت: بعضی از سیاسیون به‌دنبال مطرح کردن طرح آشتی ملی در کشوری که نرخ مشارکت مردم در انتخابات 60 تا 70 درصدی دارد هستند.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی افزود : در جایی که امن‌ترین کشور در جهان است طرح آشتی ملی چه مفهومی می‌تواند داشته باشد، مگر غیر از این است که این موضوع برای نجات افرادی که در حصر هستند، طرح شده است.

وی با اشاره به کنفرانس اخیر مونیخ گفت : در این کنفرانس هجمه سنگینی به جمهوری اسلامی وارد کردند، آنها نمی‌خواهند تأثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در منطقه عیان شود.

وی خطاب به سیاسیونی که می‌گویند چرا باید موشک بالستیک داشته باشیم، افزود : آنها با مسائل کنفرانس مونیخ باید جواب خود را بگیرند، به گفته رهبر انقلاب، ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم اما انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به انتخابات پیش‌رو در کشور گفت: نامزدهای انتخاباتی قانون را رعایت کنند و فقط خود را معرفی کرده و اقدام به تخریب رقبا نکنند و مسائل جامعه را رعایت کنند.

انتهای پیام/ر


نظر شما