شناسهٔ خبر: 18117195 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

رونی: هنوز هم می‌خواهم به من‌یونایتد کمک کنم و قصد رفتن ندارم

تسنیم

صاحب‌خبر -
وین رونی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وین رونی 31 ساله که چند وقتی است شایعاتی فراوانی درباره رفتنش به سوپرلیگ چین با دریافت پیشنهاد حقوقی نزدیک به یک میلیون پوند در هفته شنیده می‌شود، تأکید کرد که تمایلی به ترک شیاطین سرخ ندارد.

اخیراً یکی از منابع نزدیک به رونی به شبکه ESPN‌ گفته بود که مدیربرنامه‌های رونی راهی چین شده تا پیش از پایان بازار نقل‌و‌انتقالات فوتبال این کشور، مقدمات انتقال کاپیتان تیم ملی انگلیس را به جمع ستاره‌های پردرآمد شاغل در سوپرلیگ چین فراهم کند.

رونی اما در بیانیه‌ای که باشگاه منچستریونایتد آن را در سایت رسمی‌اش منتشر کرده، تأکید کرده که با وجود خرسندی دریافت پیشنهاد‌ چینی‌ها، نمی‌خواهد من‌یونایتد را ترک کند.

رونی گفت: با وجود ابراز علاقه‌ای که چند باشگاه به من داشته‌اند و من بابت آن قدردان آنها هستم، لازم می‌دانم که شایعات اخیر را تکذیب کنم و بگویم که در منچستریونایتد می‌مانم. امیدوارم که بتوانم به منچستریونایتد به تلاشش برای پیشروی در 4 تورنمنتی که حضور دارد، کمک کنم. اکنون باشگاه مقطع مهیجی را دارد تجربه می‌کند و من می‌خواهم این مقطع را تجربه کنم.

رونی که هفته‌ای 300 هزار پوند از منچستریونایتد حقوق می‌گیرد تا ماه ژوئن سال 2018 قرارداد دارد هرچند او مدت زیادی است که از فهرست بازیکنان ترکیب اصلی شیاطین سرخ خارج شده است. او از روز نخست ماه فوریه که به عنوان بازیکن تعویضی در بازی منجر به تساوی بدون گل تیمش برابر هال سیتی به میدان رفت، دیگر به میدان نرفته است که البته بخشی از غیبت او به دلیل مصدومیت بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما