شناسهٔ خبر: 18116974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت ورامین:

دلسرد کردن مردم خطایی نابخشودنی است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین، دلسرد کردن مردم را خطایی نابخشودنی دانست و متذکر شد: مسئولان از هرگونه رفتاری که موجب دلسردی و بدبینی مردم نسبت به نظام می شود پرهیز کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با تسلیت ایام عزاداری حضرت زهرا(س) اظهار داشت: باید تمام هیئات عزاداری در شب شهادت حضرت زهرا(س) اقامه عزا کنند، این هیئات برای امام حسین(ع) که عزاداری می کنند با اقامه عزا برای حضرت زهرا(س) به مادر ایشان هم احترام کنند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با اشاره به این نکته که تجمع همگانی موجب افزایش شکوه و عظمت عزاداری می شود، افزود: از همه هیئات عزیز می خواهم در مراسم جمعی شهرستان که روز شهادت حضرت زهرا(س) در میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود شرکت کنند، باید به عظمت عزاداری ها هم توجه شود، همچنین همه مومنین سعی کنند در مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا(س) که شب جمعه در مصلای صاحب الزمان(عج) برگزار می شود شرکت کنند.

مسئولان اختلافات را به بدنه مردم نکشانند

وی با تأکید بر این نکته که مسئولان اختلاف سلیقه خود را بین مردم نیاورند، ادامه داد: اولا باید وحدت و انسجام بین آحاد جامعه خصوصا مسئولان حفظ شود و اگر هم اختلاف سلیقه ای وجود دارد نباید این اختلاف به بدنه مردم کشیده و سبب نارضایتی مردم شود.

امام جمعه موقت ورامین، دلسرد کردن مردم را خطایی نابخشودنی دانست و متذکر شد: مسئولان خود را نوکر و خدمتگزار مردم بدانند و از هرگونه رفتاری که موجب دلسردی و بدبینی مردم نسبت به نظام می شود پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: مساله ای مانند آسفالت یک خیابان مساله ای نیست که با بی تدبیری موجب نگرانی مردم شود.

مسئولان با قاطعیت با افرادی که رعب و وحشت در مردم بوجود می آورند برخورد کنند

وی با اشاره به اهمیت ایجاد امنیت پایدار در منطقه گفت: وقوع برخی شرارت ها در منطقه قابل قبول نیست، البته بحمدالله امروز با تلاش نیروهای انتظامی و اطلاعاتی شاهد امنیت قابل قبولی هستیم که باید شاکر این نعمت بزرگ باشیم و از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر این نکته که نباید افرادی به خود اجازه دهند با تیراندازی موجب رعب و وحشت مردم شوند، تأکید کرد: این حرکات قابل اغماض نبوده و من از مسئولان مربوطه می خواهم با پیگیری و قاطعیت با این مسائل برخورد شود.

بسیاری از خانواده ها به مساله تربیتی بی توجهی می کنند

محمودی در ادامه هشتم اسفند ماه، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: مساله تربیت از مهمترین اموری است که در وهله اول خداوند متعال عهده دار آن است، پیامبران و انبیا الهی همه برای پرورش و تربیت مردم و در نتیجه دعوت مردم به اخلاق حسنه مبعوث شدند، پس این جایگاه و منزلت بسیار مهم است.

وی ادامه داد: والدین و نظام تعلیم و تربیت اعم از مدارس و دانشگاه ها نیز بار این مسئولیت مهم را به دوش می کشند و باید این مساله را جدی بگیرند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین بیان داشت: متاسفانه هم بسیاری از خانواده ها به مساله تربیتی کم توجهی و یا بی توجهی می کنند و هم در نظام تعلیم و تربیت ما آن گونه که شایسته است به این مهم اهمیت داده نمی شود.

تهدیدهای سید حسن نصرالله لرزه بر اندام صهیونیست ها انداخته است

رئیس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به کنفرانس اسلامی حمایت از فلسطین با حضور نمایندگان بیش از ۸۰ کشور مسلمان بیان داشت: برگزاری این کنفرانس اقدام مهمی بود که در مقطع حساس کنونی توسط جمهوری اسلامی رقم خورد، در شرایطی که مستکبران جهانی سعی دارند با اختلاف افکنی بین مسلمانان ذهن آن ها را از مساله فلسطین منحرف کنند این اجلاس نشان داد که همچنان مساله فلسطین مهمترین مساله است.

وی افزود: امروز هشدارهای حزب الله به رژیم صهیونیستی آن ها را به وحشت انداخته و تهدیدهای سید حسن نصرالله لرزه بر اندام صهیونیست ها انداخته است.

محمودی ادامه داد: مساله فلسطین تا رهایی کامل قدس شریف از اصول تفکیک ناپذیر سیاست های جمهوری اسلامی است و لذا فریاد مرگ بر اسراییل ما تا زمان نابودی کامل این رژیم غاصب بلند است.

نظر شما