شناسهٔ خبر: 18116712 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای صحیح قانون از سوی همه گروه‌ها باعث وحدت می‌شود/ اینکه عده‌ای تمامیت‌خواهی می‌کنند، بی‌قانونی است

فائزه هاشمی گفت: اختلاف نظر در کشور وجود دارد و مسئله‌ای طبیعی است، چیزی که باعث وحدت در جامعه می‌شود حمایت همه گروه‌ها و شخصیت‌ها از اجرای صحیح قانون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فائزه هاشمی در کنگره حزب مردم سالاری با اشاره به اعتقاد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به وجود احزاب در کشور گفت: مرحوم هاشمی اعتقاد زیادی به کارکرد احزاب در کشور داشتند و معتقد بودند که احزاب می‌توانند باعث پیشرفت کشور شوند.

وی افزود: مرحوم هاشمی به رأی مردم و دموکراسی و اینکه مردم باید اساس همه فعالیت ها باشند اعتقاد داشتند و تنها شخصیتی که در کشور بیشترین مناصب خود را از طریق رأی مردم کسب کرد مرحوم هاشمی بود. حضور در مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری با رأی مستقیم مردم بود و به غیر از مجلس تشخیص مصلحت نظام سایر مناصب مرحوم هاشمی از راه رأی ملت بود.

هاشمی با اشاره به اینکه باید اصلاح‌طلبان وحدت خود را برای انتخابات 96 ادامه دهند، گفت: مرحوم هاشمی معتقد به وحدت اصلاح‌طلبان بودند همانطور که وحدت اصلاح‌طلبان در سال 94 باعث پیروزی آنان شد و در انتخابات آینده نیز باید با وحدت فعالیت‌هایشان را ادامه دهند.

وی با اشاره به ورود اختلاف نظر‌ها در کشور تصریح کرد: اختلاف نظر در کشور وجود دارد و مسئله‌ای طبیعی است، چیزی که باعث وحدت در جامعه می‌شود حمایت همه گروه‌ها و شخصیت‌ها از اجرای صحیح قانون است، اینکه عده‌ای بخواهند در کشور تمامیت‌خواهی کنند و از حمایت بخش‌های خاص برخوردار باشند، بی‌قانونی است.

هاشمی در پایان با بیان اینکه فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی باعث جوش و خروش در جامعه شد، گفت: حضور پر شور مردم در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی زاویه جدیدی را به دوستان و خانواده آن مرحوم نشان داد و باعث یک جوش و خروش در جامعه شد.

گفتنی است در این کنگره از زحمات مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تقدیر شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما