شناسهٔ خبر: 18115436 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد

مه‌گرفتگی و کاهش دید در استان‌های اصفهان و شیراز/ کولاک و یخزدگی در محورهای کوهرنگ-مسجد سلیمان و زنجان-تهم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از مه‌گرفتگی و کاهش دید در اکثر محورهای استان اصفهان و محور شیراز - مرودشت در استان فارس خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در رابطه با آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور بیان کرد: در حال حاضر بارش باران را در استان‌ خراسان جنوبی (محور بیرجند - قائن) و اکثر محورهای استان هرمزگان شاهد هستیم.

رحمانی با اشاره به مه‌گرفتگی در برخی از محورها اظهار داشت: اکنون در اکثر محورهای استان اصفهان و محور شیراز - مرودشت در استان فارس مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است که بر همین اساس لازم است تا رانندگان نکات ایمنی اعم از رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی را هنگام تردد از این محورها مدنظر قرار دهند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر به دلیل کولاک و یخ زدگی در محورهای کوهرنگ - مسجد سلیمان محدوده گردنه‌های چری و شاه‌منصوری در استان چهار محال و بختیاری و محور زنجان - تهم در استان زنجان تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: با توجه به بارش برف و کولاک و یخ‌زدگی در استان‌های چهارمحال و بختیاری و زنجان توصیه می‌کنیم رانندگانی که قصد سفر به این محورها را دارند تجهیزات ایمنی کافی مانند زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.

رحمانی در پایان در رابطه با وضعیت سایر محورهای مواصلاتی کشور تصریح کرد: در حال حاضر سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما