شناسهٔ خبر: 18114420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

با انجام 2 بازی لیگ دسته یک؛

چهره 2 تیم جدید لیگ برتر والیبال مشخص می شود

دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال روز یکشنبه هشتم اسفندماه برگزار می شود تا تیم های برنده علاوه بر حضور در دیدار نهایی این رقابت ها، مجوز حضور در لیگ برتر سال 96 را نیز به دست آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان دسته یک کشور جام «شهدای منا» روز یکشنبه هشتم اسفندماه در شهرهای ارومیه و قزوین پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار تیم شهرداری جوان ارومیه که در مرحله نخست پلی آف تیم سیکل ترکیبی دامغان را در دو دیدار پیاپی شکست داد و حذف کرد، برای سومین بار به مصاف رعد پدافند اصفهان می رود.

رعد پدافند اصفهان نیز در مرحله نخست پلی آف در دو مسابقه متوالی اتحاد جوان همدان را شکست داد و حریف شهرداری جوان ارومیه شد.

نمایندگان ارومیه و اصفهان در دو دیدار رفت و برگشت به یک برد دست یافتند و فاتح دیدار سوم علاوه بر صعود به دیدار نهایی لیگ دسته یک، مجوز حضور در لیگ برتر سال 96 را به دست می آورد.

شهرداری جوان ارومیه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی سه بر یک به پیروزی رسید و در مسابقه برگشت سه بر دو مغلوب شد. این تیم در مسابقه سوم به دلیل میزبانی شرایط مناسب تری برای پیروزی برابر میهمان خود دارد.

در دیگر مسابقه روز یکشنبه لیگ دسته یک، تیم سپهرالکتریک قزوین میزبان مقاومت فرمانداری مهاباد خواهد بود.

نماینده قزوین برای رسیدن به این مرحله سه دیدار با لاستیک بارز کرمان در مرحله نخست پلی آف برگزار کرد که در مسابقه اول به پیروزی رسید و در دیدار دوم در کرمان مغلوب این تیم شد. دیدار سوم ناتمام ماند و به حکم کمیته انضباطی نماینده قزوین فاتح میدان شد.

تیم مقاومت فرمانداری مهاباد نیز در مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک، در دو دیدار متوالی تیم فرش محتشم کاشان صدرنشین گروه دوم دور مقدماتی را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تیم سپهر الکتریک قزوین در مسابقه رفت مرحله نیمه نهایی به رغم محرومیت از تماشاگر سه بر یک مقاومت را شکست داد اما در دیدار برگشت سه بر یک مغلوب شد تا دیدار سوم دو تیم، فاتح نهایی را معرفی کند.

تیم های فاتح دو مسابقه به دیدار نهایی لیگ دسته یک سال 95 صعود می کنند و مجوز حضور در لیگ برتر سال 96 را نیز به دست می آورند و تیم های بازنده به دیدار رده بندی این رقابت ها برای کسب مقام سومی راه می یابند.

دیدار رفت مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

برنامه دو دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک به قرار زیر است:

ارومیه، ساعت 16: شهرداری جوان ارومیه – رعد پدافند اصفهان

قزوین، ساعت 16: سپهرالکتریک قزوین – مقاومت فرمانداری مهاباد

نظر شما