شناسهٔ خبر: 18112401 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

سرنشینان ۹۸ خودرو در محور سمنان- فیروزکوه نجات یافتند

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز| فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران سرخه با اشاره به برف و کولاک شدید شب گذشته در محور سمنان- فیروزکوه، گفت: سرنشینان ۹۸ خودرو در این محور نجات یافتند.
 
علی محمد مویدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه در راه ماندگان محور فیروزکوه (گردنه بشم) با حضور به موقع ستاد مدیریت بحران شهرستان سرخه نجات یافتند، افزود: در پی برف و کولاک شدید شب گذشته در این محور حد فاصل روستای افتر، گردنه بشم و انسداد راه های مواصلاتی، ۹۸ دستگاه وسیله نقلیه در راه ماندند که با حضور به موقع نیروهای امدادی هلا احمر شهرستان و اورژانس از خطر یخ زدگی و سرما نجات یافتند.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان سرخه از اولین ساعات بارش برف و کولاک شدید در منطقه حضور یافته و از نزدیک بر روند امداد رسانی به در راه ماندگان نظارت داشتند، تصریح کرد: غروب روز گذشته در محور مواصلاتی سمنان-فیروزکوه حد فاصل روستای افتر تاگردنه بشم بارش برف شدید و کولاک شدید حادثه آفرین شد که در همان ساعات اولیه نیروهای امدادی و انتظامی در این محور مواصلاتی مستقر شدند.

فرماندار سرخه تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر و اورژانس به حمایت ستاد مدیریت بحران شهرستان به منطقه اعزام شده و امداد رسانی های لازم به در راه ماندگان از همان ساعات اولیه صورت گرفت.

مویدی زاده بیان داشت: عملیات امداد رسانی به در راه ماندگان از ساعت ۲۳ شب گذشته تا ۴:۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه به مدت پنج ساعت ادامه داشت و با بازگشایی معبر تمامی وسیله های نقلیه در راه مانده به مسیر خود ادامه دادند.

برچسب‌ها:

نظر شما