شناسهٔ خبر: 18111450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

مجتمع خدماتی رفاهی مسیر بدره - دره شهر بسته شد

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز| مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: مجتمع خدماتی، رفاهی در مسیر جاده بدره به دره شهر به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی بسته شده است.
 
نعمت الله بیرانوند اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و استقبال از اربعین حسینی (ع) برای ایجاد فضای مناسب و قانونی برای تردد زوار و مسافران عتبات عالیات و حفظ و حمایت حقوق آنان، طبق برنامه ای مدون و زمان بندی شده مجتمع های خدماتی رفاهی، رستوران ها و توقفگاه های بین راهی استان مورد پایش دقیق قرار می گیرند.
وی افزود: این پایش ها با همکاری کمیته ویژه استانی نظارت بر توقفگاه ها و مساجد بین راهی متشکل از نمایندگان تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی و گردشگری، مراکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز استان انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام تاکید کرد: در این گشت های مشترک بر پایه جدول زمان بندی در چند مورد که نیاز به ارشاد و تذکر برای تغییر و اصلاح وضعیت بود سفارش های لازم برای رفع کمبودها داده شد و در چند مورد نیز در شهرستان های ایلام و دهلران که تخلف ها و کاستی ها مخاطره آمیز و خلاف مقررات به وقوع پیوسته بود پس از تنظیم گزارش و تشکیل پرونده تخلف در محل این پرونده ها برای صدور رای به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع شدند.
بیرانوند یادآور شد: مجتمع رفاهی خدماتی بین راهی شهرستان های بدره - دره شهر به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و کشف مقادیری گوشت قرمز غیرقابل مصرف در یکی از بازدیدها بر اساس دستور رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی عضو این کمیته پلمپ و تعطیل شد.

وی اضافه کرد: این پایش ها همچنان ادامه می یابد و اداره کل تعزیرات حکومتی استان در هفته های آینده با اجرای طرح های وی‍ژه اربعین بر مجتمع های خدماتی رفاهی، رستوران ها و توقفگاه های بین راهی – پایانه های مسافری – نرخ کرایه مسافربرها و سایر مراکز و صنوف مرتبط از ورودی های استان تا نقطه صفر مرزی را زیر نظارت خود خواهد داد و با هرگونه تخلف و اجحاف در حق زائران عتابات عالیات و مسافران برخورد جدی می کند. 

نظر شما