شناسهٔ خبر: 18109569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس اداره کتابخانه های عمومی چگنی:

کتابخانه روستای چم پلک بزودی افتتاح می شود / کتابخانه ویسیان در صورت تامین زمین یا مکان مورد نیاز مستقر می شود

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چگنی گفت: احداث کتابخانه روستای چم پلک مرکز بخش شاهیوند شهرستان چگنی در حال اتمام است و بزودی پس از تایید و تحویل توسط کارشناسان نهاد کتابخانه های عمومی کشور تجهیز و افتتاح می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرچگنی، شیرولی جودکی با اشاره به میزان مطالعه و کتابخوانی در شهرستان چگنی بیان داشت: با توجه به بافت شهرستان چگنی و پراکندگی اکثر جمعیت در روستاهای آن، فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این شهرستان قابل نحسین است و بیشتر روستاهای اطراف شهر سراب دوره با مراجعه به کتابخانه این شهر از کتاب های آن استفاده می کنند.

رئیس کتابخانه های عمومی چگنی افزود: در حال حاضر کتابخانه عمومی امام حسین (ع) شهر سراب دوره تنها کتابخانه فعال در شهرستان چگنی است که از سال 74 آغاز به کار کرده و هم اکنون با 16 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف به مراجعین خدمات دهی دارد.

جودکی به کتابخانه روستای چم پلک در بخش شاهیوند این شهرستان اشاره کرد و گفت: کتابخانه دوم شهرستان چگنی که در روستای چم پلک بخش شاهیوند مراحل پایانی ساخت را طی می کند بزودی پس از تایید و تحویل توسط کارشناسان نهاد کتابخانه های عمومی کشور تجهیز و افتتاح می شود.

وی در خصوص استقرار کتابخانه در ویسیان گفت: در صورتی که زمین و یا مکان مورد نیاز توسط خیرین در اختیار قرار گیرد، نهاد کتابخانه ها آمادگی استقرار کتابخانه را در این شهر دارد.

رئیس کتابخانه های عمومی چگنی خاطرنشان کرد: برنامه های جنبی و فرهنگی مختلف از جمله مسابقات کتابخوانی، برگزاری کلاس های نقد کتاب و غیره می تواند در تشویق مردم شهرستان به کتابخوانی موثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما