شناسهٔ خبر: 18104053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عملیات ضربتی پلیس و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در شهرستان ساری

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یازده متهم به نزاع و درگیری شب گذشته در شهرستان ساری خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش  ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهراب ریاحی" با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان ساری، مبنی بر وقوع نزاع و درگیری بین افرادی در بلوار " کشاورز"، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل درگیری در بررسی های اولیه دریافتند، تعدادی افراد در دو گروه که در بین آنان دو فرد سابقه دار و اراذل و اوباش نیز حضور داشتند به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که در این ارتباط پنج نفر به شدت مصدوم شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان، خاطر نشان کرد: با توجه به ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی همه عوامل نزاع و درگیری را شناسایی و در کمتر از 12 ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ ریاحی با اشاره به شناسایی مخفیگاه دو تن اراذل و اوباش از عوامل اصلی این درگیری در منطقه "کیاسر" از دستگیری این افراد خبر داد و افزود: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی واخلاقی و اخلال در نظم عمومی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ ریاحی همچنین به شهروندان توصیه کرد : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مشکلات امنیتی و انتظامی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اعلام کنند.

 

نظر شما