شناسهٔ خبر: 18103991 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

برترین وبسایت آگهی رایگان در جشنواره "وب و موبایل" مشخص شد

اختتامیه نهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

گروه اقتصادی _ امسال نیز طبق روال هر سال، این جشنواره در ایران برگزار شد و با اعلام نتایج، رأی داوران و مردم، برندگان هر بخش معرفی شدند.

به گزارش افکار نیوز؛ سایت های درج  نیازمندی‌های رایگان کشور به دلیل خدمات رسانی به عموم مردم و تسهیل و تسریع فرآیندهای معاملاتی روزمره آن‌ها، این روزها بیش از گذشته مورد توجه عموم قرار دارند و بر همین اساس هر ساله سایت های برتر و موفق این بخش با نظر مردم و داوران انتخاب می شوند.

امسال نیز در بخش نیازمندی های عمومی، به انتخاب مردم و همچنین به انتخاب داوران جایزه برترین سایت آگهی رایگان به شیپور تعلق گرفت که از قضا برای نخستین بار در این جشنواره سالانه حضور یافته بود.

شیپور به عنوان یکی از بازیگران اصلی این حوزه، با گسترش و افزایش کیفیت خدمات رسانی، مخصوصاً در در یکی دو سال اخیر توانسته است رضایت مردم را بیش از پیش جلب کند. با بررسی جزئیات بیشتر می‌توان علت موفقیت‌های اخیر آن و همچنین کسب این عنوان در اولین سال حضور را در عوامل مختلفی جست و جو کرد، که خدمات کاملاً رایگان و سرعت بالای تأیید آگهی‌ها قطعاً جزو این عوامل می‌باشند. همچنین رابط کاربری ساده و پشتیبانی مناسب از آگهی گذارها احتمالاً از جمله عواملی بوده که این وبسایت را با اقبال عمومی مواجه کرده است. در کنار این موارد، کار با اپلیکیشن موبایل آن نیز بسیار آسان است و این اپلیکیشن حجم بسیار کمی دارد و از پشتیبانی بسیار مناسبی برخوردار است.

خاطر نشان می شود این جشنواره که از سال ۱۳۸۷ تا کنون همه ساله برگزار شده است، فضای مناسبی برای رقابت وب ‌سایت‎‌ها و اپلیکیشن ‌های ایرانی است. رقابت در جشنواره وب و موبایل ایران همه ساله و در ۱۰۰ شاخه مختلف انجام می شود.

 

نظر شما