شناسهٔ خبر: 18103944 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آیت‌الله عبادی:

عده‌ای به ظاهر دوست در داخل کشور با دشمن هم سخن می‌شوند

فارس

خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عده‌ای به ظاهر دوست در داخل کشور با دشمن هم سخن می‌شوند و حرف بیگانه را تکرار می‌کنند.

صاحب‌خبر -
عده‌ای به ظاهر دوست در داخل کشور با دشمن هم سخن می‌شوندبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در اولین یادواره شهدای مهندس شهرستان بیرجند در مسجد امام جعفر صادق(ع) با اشاره به لزوم دفاع در برابر دشمن اظهار داشت: کنار آمدن با ظالم اشتباه است و هرچه در برابر ستمگر از خود ضعف نشان دهیم، او برای غلبه و استعمار قوی‌تر می‌شود.

وی تاکید کرد: مبارزه و دفاع از خود در برابر دشمن ستمگر واجب است و نباید از حالت تدافعی خارج شویم چراکه جنگ دفاعی در برابر ستمگر عین صلح‌طلبی است.

عبادی بیان داشت: همان‌گونه که انسان برای حفظ سلامت خود تلاش می‌کند، برای حفظ امنیت خود باید همیشه آماده دفاع باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دشمن همواره در مذاکرات با بهانه‌های جدید به دنبال سلطه بیش‌تر است، خاطرنشان کرد: دشمن پس از مذاکرات هسته‌ای و امضای برجام بهانه‌های جدید آورد و خواهان توقف آزمایش موشک‌های بالستیک ایران شد، تا قدرت دفاعی ما را از بین ببرد.

وی تاکید کرد: ما خواهان استقلال هستیم و می‌خواهیم صاحب ناموس، فرهنگ و ارزش‌هایمان باشیم اما دشمن با بهانه‌های مختلف قصد تسلط کامل بر ما را دارد.

عبادی تصریح کرد: نباید در دشمن‌شناسی کم بیاوریم و به وعده‌های پوچ دشمن دل بسپاریم چراکه دشمن می‌خواهد از هرچه داریم دست بکشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن با حرف‌های گوناگون همچون همه گزینه‌ها روی میز است تلاش می‌کند تا ترس در دل مردم ما بیندازد و متاسفانه در کنار این دشمن خارجی که برای همه شناخته شده است، عده‌ای به ظاهر دوست در داخل کشور با دشمن هم سخن می‌شوند و حرف بیگانه را تکرار می‌کنند.

وی تاکید کرد: این نفوذ دشمن در بین عده‌ای از دولت‌مردان بسیار خطرناک است و تهدید آن از دشمن خارجی برای جامعه ما بیشتر است.

عبادی با اشاره به حضور استثنایی مردم در 22 بهمن امسال تاکید کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری این حضور نشانه رضایت مردم از شرایط موجود نیست و دولت‌مردان باید در راستای بهبودی وضعیت معیشت مردم تلاش کنند.

گفتنی است این مراسم به یاد شهیدان محمدعلی خطیب، حمیدرضا بااطمینان، محمد رفیعی، سید محمد هادی نوربخش، حسن‌رضا ماژانی و علی صمدیان برگزار شد و در پایان از خانواده‌های این شهدا تجلیل شد.

انتهاب پیام/

نظر شما