شناسهٔ خبر: 18103462 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

«شنل» چند دقیقه طولانی‌تر می‌شود/ تمایل دارم فیلم همزمان با حال خوب سینما اکران شود

حسین کندری درباره آخرین وضعیت فیلمش جهت اکران عمومی خبر داد.

صاحب‌خبر -
«شنل» چند دقیقه طولانی‌تر می‌شود/ تمایل دارم فیلم همزمان با حال خوب سینما اکران شود
حسین کندری کارگردان فیلم سینمایی «شنل» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تغییرات فنی روی این اثر گفت: به احتمال بسیار زیاد حدود دو یا سه دقیقه به فیلم در راستای جلوگیری از سوءتفاهم‌هایی که پیش آمده اضافه خواهد شد. همچنین چون دقیقه نود برای حضور در جشنواره آماده شدیم، در بخش موزیک یک روتوش کوچک انجام خواهیم داد.
 
وی با اشاره به اینکه «شنل» قابلیت اکران در هر فصلی از سال را دارد، عنوان کرد: فصل برای اکران این اثر به آن معنا مهم نیست؛ اما تمایل داریم با فیلم‌های بهتر و سر و سامان‌دارتر و زمانی که حال سینما خوب است، اکران شود نه زمان حال بد سینما و همراه با فیلم هایی که مخاطب را می‌رانند. البته همه این اتفاقات بستگی به شرایط کلی اکران دارد.
 
کندری افزود: موضوع و قصه «شنل» که برای اکران عمومی آماده می‌شود، جهان شمول است و هرکسی که یک مقدار دغدغه انسانی داشته باشد با آن ارتباط برقرار می‌کند. برعکس «اینجا کسی نمی‌میرد» که مخاطب خاص‌تری داشت سعی کردیم، مخاطبان عام و خاص را هدف قرار دهیم.
 
این کارگردان در خصوص به کارگیری ریتم تندتر در فیلم بعدی خود بیان کرد: فعلا ریتم فیلم بعدی را نمی‌توانم مشخص کنم؛ چون در حال فکر کردن و تامل روی طرح های اولیه و موجود هستم که در نهایت هرکدام برای نگارش انتخاب شد، ریتم را بر اساس محتوای آن پیش خواهیم برد.
 
کندری خاطرنشان کرد: ترجیح می دهم فیلم یا فیلم های بعدی منطبق با رضایت مخاطب باشد؛ چون هدف اصلی ما همان جذب مردم به عنوان مخاطب واقعی است. چرا که اگر مردم ناراضی باشند، نباید انتظار سرپا ایستادن سینما را داشته باشیم.
 
 
انتهای پیام/
 

نظر شما