شناسهٔ خبر: 18102615 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در تماشاخانه مهر

نمایش «ریحانه» در حوزه هنری به روی صحنه می‌رود

خبرگزاری میزان- نمایش «ریحانه» به نویسندگی و كارگردانی سیروس همتی از سوم اسفندماه در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری به روی صحنه می‌رود. این نمایش با نگاهی به ماجرای «باغ فدك» ماجرای دختری است كه قطعه زمینی از پدرش به ارث برده اما برای دریافت و تصاحب آن- كه حق شرعی و قانونی اوست- با مشكلات و معضلاتی مواجه می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، سیروس همتی آخرین اثر خود را از سوم اسفندماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به روی صحنه می‌برد.
 
نمایش «ریحانه» به نویسندگی و كارگردانی سیروس همتی از سوم اسفندماه در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود.
 
این نمایش كه تولید مشترك حوزه هنری و پردیس تئاتر تهران است، چندی پیش به عنوان افتتاح كننده‌ سالن استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران اجرای عمومی خود را آغاز كرد و اكنون اجرای عمومی خود را در حوزه هنری دنبال خواهد كرد.
 
نمایش «ریحانه» با نگاهی به ماجرای «نباغ فدك» ماجرای دختری است كه قطعه زمینی از پدرش به ارث برده اما برای دریافت و تصاحب آن - كه حق شرعی و قانونی اوست- با مشكلات و معضلاتی مواجه می‌شود.
 
گفتنی است در این نمایش رضا مهدی‌زاده به عنوان طراح صحنه و لباس و احسان تارخ به عنوان آهن‌ساز حضور خواهند داشت و همچنین علی سلیمانی، سروش طاهری، آزیتا نوری وفا، علی یعقوب‌زاده، شهرام مسعودی، الهه زحمتی، آرزو عصاری و سیروس همتی به ایفای نقش می‌پردازند. ضمن اینكه مدیریت تولید این اثر نیز بر عهده‌ حسین دیردار خواهد بود.
 
خاطرنشان می‌شود نمایش «ریحانه» به نویسندگی و كارگردانی سیروس همتی از 3 تا 15 اسفند ماه- ساعت 18- در تماشاخانه مهر حوزه هنری میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
 
تماشاخانه مهر، در ساختمان مركزی حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ نبش خیابان سمیه واقع است.  
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما