شناسهٔ خبر: 18101800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مهدی تاج:

فوتبال ایران مشترکات زیادی با رومانی دارد

رئیس فدراسیون فوتبال اهداف امضا تفاهم نامه با فدراسیون رومانی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج پس از امضا تفاهم نامه میان فدراسیون فوتبال ایران و رومانی گفت: از رییس فدراسیون فوتبال رومانی که به ایران آمده است تشکر می کنم. فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و رومانی به عنوان دو سازمان ملی برای ارتقا روابط به این نتیجه رسیدند یک تفاهم نامه سرتاسر فوتبالی را امضا کنند.

 

وی افزود: رومانی کشوری نزدیک به ایران است و از ترکیه تا آنجا 50 دقیقه است. مشترکات زیادی با رومانی داریم و تفاهمات را با شرایطی امضا می کنیم. با ارمنستان هم تفاهمنامه امضا کردیم که استفاده از تیم های ملی آنجا و کمپ های تیم ملی را داشته باشیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: همکاری درباره توسعه داوری و آموزش مربیگری در دستور کار خواهد بود.در زمینه بانوان هم کشور رومانی شرایط خوبی دارد و می تواند به فوتبال بانوان ما کمک کند.در بحث حق پخش تلویزیونی رومانی توفیقات زیادی داشته است.موضوع آموزشی و پزشکی از بحث های دیگر است.در مجموع می خواهیم تیم ملی رومانی را در تهران داشته باشیم و تیم های ملی ایران در همه رده ها به رومانی بروند.

 

وی ادامه داد: ما آکادمی فوتبال را هم با همکاری فدراسیون فوتبال رومانی و فدراسیون فوتبال ایران دنبال می‌کنیم، همچنین موضوع اسپانسرینگ در بحث تبلیغات محیطی و تلویزیونی یکی دیگر از اهداف ما در امضای این تفاهمنامه است. فدراسیون فوتبال رومانی سال‌ها پیش برای چنین کارهایی برنامه‌ریزی خوبی انجام داده و در حال حاضر از این بابت توسعه یافته شده است.

 

مهدی تاج خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری مسابقات بین‌المللی میان دو کشور و بحث پزشکی، آموزش پزشکی و دانش‌افزایی مربیان برنامه‌ریزی کردیم، همچنین می‌خواهیم که تیم ملی رومانی به تهران بیاید و ما هم به رومانی رفته و بازی دوستانه برگزار کنیم.

نظر شما