شناسهٔ خبر: 18100794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آیت الله سید محسن خرازی:

مسئولان برای جلب رضایت مردم برخورد قاطعی با مفاسد اقتصادی داشته باشند

عضو سابق خبرگان رهبری گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ها باید سبب شود تا مسئولان در مقابله با فساد های اقتصادی و حقوق های نجومی برخورد قاطع و جدی داشته باشند تا نظر مردم را نسبت به نظام خوشبین تر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید محسن خرازی در گفت و گو با خبرنگار قم فردا، در رابطه با طرح و چگونگی برخورد با مفسدان اقتصادی اظهار داشت: تابع رهبر معظم انقلاب هستیم و همه نیز باید این رویه رو ادامه بدهند و تابع اوامر ایشان باشند، در راین رابطه باید هر طوری که نظر مقام معظم رهبری است عمل کنیم.

 

وی گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ها باید سبب شود تا مسئولان در مقابله با فساد های اقتصادی و حقوق های نجومی برخورد قاطع و جدی داشته باشند تا نظر مردم را نسبت به نظام خوشبین تر کنند،مردم الحمد الله بیدارند و بصیرت دارند و متوجه هستند که باید چگونه با دشمن مقابله کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه شرکت کردن در راهپیمایی ها و انتخابات تقویت اسلام است بیان داشت: حضور در این مناسبت ها بصیرتی را نشان می دهد که باید مسئولان به آن توجه کنند و بیدار شوند. همچنان که نماز واجب است حضور در این مراسم ها برای رویارویی با دشمنان اسلام واجب است و این را باید مسئولان متوجه باشند و مثل مردم بصیرت افزایی داشته باشند.

انتهای پیام/ف

نظر شما