شناسهٔ خبر: 18091860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار تهران عنوان کرد

عدم سوءپیشینه یکی از شروط نامزدهای انتخابات شوراها/ طرح دو فوریتی وزارت کشور برای اصلاح زمان ثبت‌نام به مجلس

استاندار تهران گفت: وزارت کشور طرح دو فوریتی را به مجلس برای اصلاح زمان ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی ارسال کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدحسین هاشمی در حاشیه بیست و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سطح استان برگزار می شود و دستگاه‌های اجرایی نیز در این جلسه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز بیست و دومین جلسه اقتصاد مقاومتی در استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه مروری برارزیابی اقتصاد مقاومتی در سطح استان تهران داشته‌ایم و دستگاه‌ها به وظایف خود به درستی عمل کرده بودند و چند دستگاه دیگر نیز که در حوزه اقتصاد مقاومتی تعلل و کوتاهی داشتند نیز به آنها تذکر داده شد.

وی بیان داشت: در حوزه اقتصاد مقاومتی در روستاها اقدامات خوبی اتفاق افتاده و از هدررفت 20 درصدی آب جلوگیری شده است.

استاندار تهران بیان داشت:‌ تصفیه فاضلاب آب روستایی در سه روستا آغاز شده است و در این حوزه 237 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که در مقایسه با استان‌های دیگر در بخش تصفیه فاضلاب پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

هاشمی بیان داشت: در این جلسه در حوزه توسعه روستایی نیز فرمانداران شمیرانات و رباط کریم گزارش‌هایی را ارائه دادند و یکی از اولویت‌های ما در روستاها بخش گردشگری است.

وی افزود: در فرمانداری شهرستان شمیرانات 4 هزار میلیارد تومان در حوزه اقتصاد مقاومتی  و اشتغال سرمایه‌گذاری شده که بخش خصوصی برمبنای اقتصاد مقاومتی حضور خوبی را داشته است و در این قالب 2100 نفر در این شهرستان اشتغال خواهند یافت.

استاندار تهران درباره ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر تهران نیز افزود: اعضای شورای شهر به زمان ثبت‌نام انتخابات شوراها با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی قرار داریم اعتراض‌هایی داشتند که قرار شد طرح دو فوریتی را وزارت کشور به مجلس ارائه دهد تا تاریخ اصلاح شود که در این خصوص هنوز گزارشی نیامده است و ما نیز براساس قانون عمل خواهیم کرد.

هاشمی بیان داشت: عدم سوءپیشینه یکی از چهار شرطی است که باید نامزدهای انتخابات شوراها داشته باشند که مقرر شد پلیس 10+ در این خصوص همراهی لازم را داشته باشد و به تقاضای متقاضیان پاسخ دهد.

استاندار تهران تأکید کرد: 100 درصد دستگاه‌های اجرایی استان در ایام انتخابات فعال هستند.

وی درباره اقدامات صورت گرفته در آغاز سال جدید نیز اظهار داشت: ذخیره‌سازی میوه و مرکبات برای ایام شب عید انجام شده و نگرانی خاصی در این خصوص وجود ندارد و قطعاً تیم‌های بازرسی و تعزیرات با متخلفان برخورد قاطع خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما