شناسهٔ خبر: 18088354 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

ورود سامانه جدید بارشی از امشب

امشب سامانه جدید بارشی از جنوب وارد کشور شده و این سامانه بارشی در طی ۳ روز آینده در جنوب، جنوب غرب، جنوب شرق، شرق و بخش هایی از مرکز کشور گسترده خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش شمانیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از اوایل وقت فردا به کشور خبر داده است. این سامانه جدید بارشی امشب از جنوب ایران وارد شده و رفته رفته در جنوب، جنوب غرب، جنوب شرق و بخش هایی از مرکز کشور گسترده خواهد شد. در تمامی این مناطق بروز بارش در مناطق شهری و کم ارتفاع و بارش برف در مناطق مرتفع پیش بینی شده است.

گستره بارش ها در روز جمعه به مناطق جنوب، جنوب شرق و شرق کشور محدود می شود و شنبه فعالیت این سامانه بارشی در استان هرمزگان و جنوب شرق کشور متمرکز خواهد شد. پیش بینی شده است که روز یکشنبه این سامانه بارشی از جنوب شرق کشور خارج می شود. همچنین در سه روز آینده بروز رگبار و رعد و برق و وزش باد در مناطق یاد شده از پیامدهای این سامانه بارشی است.

طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی در سه روز آینده در استانهای اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و یزد شاهد بارش باران خواهیم بود.

همچنین پیش بینی شده فردا (پنجشنبه) در پاره ای از جنوب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات احتمال بروز پدیده گرد و خاک وجود دارد./تسنیم

برچسب‌ها:

نظر شما