شناسهٔ خبر: 18086751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نمین آغاز بکار کرد

اردبیل - ایرنا - فرماندار نمین گفت: 10 کمیته در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برای خدمات دهی مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی در این شهرستان پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، فرهاد عبدالعلی پور روز چهارشنبه با بیان اینکه 25 اسفند زمان آغاز مسافرت های نوروزی در کشور می باشد، اظهار کرد: کمیته های مختلف با تمهیدات مناسب خدمات متفاوت به مسافران ارائه و بستر معرفی مناسب شهرستان نمین به میهمانان را فراهم می کنند.
وی گفت: برنامه ریزی برای خدمات دهی مناسب به مسافران و معرفی توانمندی های شهرستان باید بصورت جدی در دستور کار مسوولان باشد تا در سال 96 شهرستان نمین به عنوان محور و مقصد گردشگری بارز در کشور مطرح شود.
فرماندار نمین تاکید کرد: مهم ترین هدف در ستاد تسهیلات نوروزی کسب رضایتمندی میهمانان و گردشگران و رونق شهرستان است که دستگاههای اجرایی و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر باید در این جهت تلاش کنند.
عبدالعلی پور نصب پلاکارد توسط دهیاران و شهرداران در این شهرستان برای خوش آمد گویی و مشخص کردن مکان‌های گردشگری و تفریحی روستایی ، تنظیم مراکز خرید در تعطیلات نوروزی ، آماده سازی پارک ها ، فضای سبز ، ورودی شهر و نصب علایم راهنمایی و رانندگی در شهر و جاده های مرتبط به شهرستان را از دیگر وظایف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان عنوان کرد.
وی افزود: انجام بازرسی ها در طول ایام نوروز و رصد کامل نحوه ارائه خدمات از جمله تمهیداتی است که باعث می شود کیفیت مطلوب ارائه خدمات سنجیده شده و نقاط قوت و ضعف برنامه مشخص شود.
وی افزود: راهنمایان گردشگری در نوروز امسال با استقرار در مبادی ورودی شهرها و مراکز تاریخی و گردشگری تعامل خوب با مسافران و گردشگران داشته و از ظرفیت های گردشگری شهرستان اطلاعات مفید ارائه دهند.
فرماندار نمین اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی و همکاری همه دستگاهها نوروزی بی خطر و بدون حوادث جاده ای داشته باشیم که آرامش ، سلامتی و رضایت میهمانان و عموم مردم شهرستان به همراه داشته باشد.
شهرستان نمین در شرق اردبیل واقع است ، این شهرستان در همسایگی استان گیلان از مناطق سیاحتی استان می باشد، جنگل فندقلو و اماکن تاریخی و طبیعی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهرستان می باشد.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/7120

انتهای پیام /*

نظر شما