شناسهٔ خبر: 18082815 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مورینیو: ما شکست ناپذیر نیستیم!

طرفداری

آقای خاص به حضور کریک و مخیتاریان در دیدار نهایی لیگ کاپ امید چندانی ندارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد به دنبال پیروزی 1-0 تیمش در خاک فرانسه برابر سن اتین از روند خوب تیمش در ماه های اخیر یاد کرد.
شیاطین سرخ با برد امشب، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4-0 نماینده فرانسه را کنار زدند و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یافتند.
 
مورینیو پس از بازی در ستایش از عملکرد تیمش گفت: ما شکست ناپذیر نیستیم ولی رکوردمان واقعا خوب است. حس خوبی دارد که طی چهار ماه فقط یک شکست کوچک داشته باشی. این خوب است و حس خوشی دارد.
وی ادامه داد: ما به یکدیگر اعتماد داریم. بالاخره روزی خواهیم باخت اما مهم این است که پس از آن باخت برگردیم و بار دیگر روند خوبی را در پیش بگیریم چون تیم ما دارد خیلی خوب بازی می کند.

سرمربی 54 ساله شیاطین سرخ درباره مصدومیت هنریک مخیتاریان و مایکل کریک و احتمال حضورشان در دیدار برابر ساوتهمپتون در بازی نهایی لیگ کاپ انگلستان عنوان کرد: این نتیجه بازی های زیاد است. وقتی کسی بازی تیم را از دست می دهد، فرصتی برای بازیکن دیگری فراهم می شود. البته که آنها بازیکنان مهمی برای ما به شمار می روند و نداشتن آنها در فینال کارمان را سخت می کند. با این حال فکر می کنم مروان (فلینی) و باستین (شواین اشتایگر) که پیش از این زیاد بازی نکرده اند، به خوبی جواب دادند.
وی افزود: بازی نکردن کسی، فرصتی را برای دیگری فراهم می کند. نمی گویم که آنها یقینا به بازی پیش رو نمی رسند. من فقط احساس خودم را بیان کردم. گمان می کنم هنریک و مایکل هر دو غایب باشند اما این نظر از تجربه من سرچشمه می گیرد، نه دانش پزشکی من و آزمایش هایی که آن ها فردا باید پشت سر بگذارند. سه روز تا بازی برابر ساوتهمپتون مانده. اینها مصدومیت هایی از ناحیه همسترینگ و ساق پا هستند و حتی اگر این مصدومیت ها جزئی باشند، به نظر من سه روز زمان کمی برای ریکاوری است. فکر می کنم شانسی برای بهره بردن از آن ها وجود نداشته باشد.

نظر شما