شناسهٔ خبر: 18078866 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری قاتلان زن جوان در ایرانشهر

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اعضای باندی که برای سرقت طلا، زن جوان را پس از قتل، قطعه قطعه کرده بودند در کمتر از 24 ساعت در ایرانشهر دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه اظهار داشت: در تاریخ یکم اسفندماه از طریق مرکز فوریت های پلیس، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر از مفقود شدن خانمی 22 ساله با خبر شدند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی از رفت و آمد فرد مفقود شده با خانمی که تنها در ساختمان مسکونی آنان زندگی می کرد مطلع شدند و دریافتند که این خانم پس از این اتفاق قصد خروج از شهرستان ایرانشهر را دارد بر این اساس مظنون را برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به اظهارات ضد و نقیض فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیس، کارآگاهان با هماهنگی مراجع قضایی از محل سکونت وی بازرسی کرده و بدن تکه تکه زن جوان مفقود شده را در سطل زباله بالکن کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به ارتباط نزدیک با مقتول که همسایه وی بود اعتراف کرد.
سردار رحیمی افزود: این متهم زن با همکاری دوستانش به نام رقیه و پیمان (برادر شوهر رقیه) با هدف سرقت طلاهای مقتول وی را به منزل خالی از سکنه خود کشاند.
وی ادامه داد: این متهم و همدستانش با مقتول درگیر شدند که در این درگیری مقتول بر اثر برخورد با میز، جان خود را از دست داد.
وی افزود: متهمان بدن مقتول را به قصد خروج از منزل تکه تکه کردند و طلاهای مقتول به ارزش 150 میلیون ریال را به سرقت بردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 2 متهم دیگر این پرونده نیز در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده، فرد نگهدارنده طلاهای مقتول را به همراه طلاها دستگیر کردند و متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.
3042** 6081 دریافت کننده: محدثه حیدری گرجی** انتشاردهنده: حیدر سرایانی

نظر شما