شناسهٔ خبر: 18078704 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت تهران: انقلاب اسلامی نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) است

یزد - ایرنا - امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از قیام حضرت امام حسین (ع) است و برگزاری باشکوه اربعین در کربلا از معجزه های نظام اسلامی ما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله کاظم صدیقی عصر سه شنبه در نشست ستاد مهدویت استان یزد و هماهنگی برای ساخت زائرسرای مردم یزد در مشهد مقدس و کربلا افزود: انقلاب اسلامی ما در اصل یک انقلاب حسینی و نتیجه آن باید به حضرت سیدالشهدا (ع) برگردد.
وی ادامه داد: مردم متدین ما در عشق و ارادت عمیق خود به اهلبیت عصمت و طهارت (ع) پناهگاهی مهم و تعیین کننده همچون مشهد مقدس و حرم نورانی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) در اختیار دارند .
امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: مردم فداکار و مومن ما با کمک و فعالیت در ساخت و ساز برخی اماکن در اصل نشان می دهند تمام سرمایه های خود را در حوزه مادی و معنوی فدای ارزش های دینی و بخصوص نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و همچنین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می‌کنند.
صدیقی افزود: انجام امور خیر قطعا ثمرات ارزشمندی برای انسان در ابعاد مختلف در بر دارد و خدای منان برای کارهای خیری که انسان ها در راه خداوند هزینه می کنند درجات مختلفی بیان کرده است.
امام جمعه موقت تهران گفت: انفاق و قرض الحسنه در راه خدا از کارهای مهمی است که آدمیان از مال و زندگی خود برای رضایت حضرت حق و در راستای رفع مسائل و مشکلات بندگان خدا استفاده می‌کند.
صدیقی افزود: ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر حصرت علی علی (ع) توسط مردم فداکار و مومن ایران اسلامی نمونه بارز عشق عمیق به اهلبیت عصمت و طهارت (ع) است.
امام جمعه موقت تهران در سفر خود به استان یزد همچنین در کنگره شهید محمد منتظر قائم سخنرانی کرد.
7536/ 5054خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

انتهای پیام /*

نظر شما