شناسهٔ خبر: 18074666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حجت‌الاسلام طائب تاکید کرد:

الگو گیری از سیره ائمه اطهار(ع) / اثرپذیری و اثرگذاری نشانه ی زنده بودن شهداست

خبرگزاری شبستان:رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تاکید بر الگو گیری از سیره ائمه اطهار(ع)گفت: اغلب ائمه اطهار(ع) با شرایط سخت اقتصادی زندگی می کرده اند که میتواند آموزه های اثربخشی را در زندگی ما داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب شب گذشته(۳ بهمن) در مراسم عزاداری ایام فاطمیه(س) که در مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد، باتاکید بر الگو گیری از سیره ائمه اطهار(ع) گفت:اغلب ائمه اطهار(ع) با شرایط سخت اقتصادی زندگی می کرده اند که میتواند آموزه های اثربخشی را در زندگی ما داشته باشد

 

وی با بیان اینکه شیوه و منش اخلاقی ائمه اطهار(ع) باید سرلوحه کار همه ما باشد افزود: حرکت ائمه در مسیر رصایت خداوند متعال بوده و همین امر به ایشان ارزش و منزلت  می دهد.

 

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) به سرمایه‌های مادی از جمله درآمد باغ فدک دسترسی داشتندگفت: اما ایشان این سرمایه‌ها را برای دین اسلام هزینه کردن و دنیا در چشم شان ارزشی نداشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که شهدا زنده هستند، عنوان کرد: نشانه های زنده بودن اثرپذیری و اثرگذاری است و به همین دلیل این است که شهدا مانند افراد زنده در جامعه اثرگذار هستند.

 

وی درپایان  حفظ حجاب را  از برکات خون شهیدان دانست و افزود: حجاب امانتی است در دست زنان ما که باید از این امانت شهیدان که با خونش شان بدست آمده است پاسداری شود.

نظر شما