شناسهٔ خبر: 18074404 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

پرسپولیس و استقلال می‌توانند به جمع ۸ تیم برتر آسیا برسند

مبعلی: بازیکنان پرسپولیس برای رفتن به جام جهانی مهم هستند/ بختیار اگر صبر می‌کرد در استقلال موفق می‌شد

هافبک تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که استقلال و پرسپولیس پتانسیل حضور در بین هشت تیم برتر آسیا را دارند.

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی: ایمان مبعلی با اشاره به وضعیت نفت تهران و قرار گرفتن این تیم در رده پنجم جدول گفت: ما شرایط خوبی داریم و اگر در این فصل برخی مشکلات را نداشتیم، حتی بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. حالا هم تلاش می‌کنیم از طریق لیگ برتر به سهمیه آسیا برسیم هر چند که تیم‌های چهارم تا دهم جدول برای گرفتن سهمیه آسیا تلاش می‌کنند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، اظهار داشت: در لیگ برتر سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی مدعی هستند، ولی به نظر من شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در مورد شانس موفقیت تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تیم‌های ایرانی می‌توانند در این جام موفق باشند. پرسپولیس و استقلال با این پتانسیل می‌توانند در بین هشت تیم برتر لیگ قهرمانان قرار بگیرند و ذوب‌آهن هم که در این جام بی‌تجربه نیست می‌تواند در این دوره موفق باشد. استقلال خوزستان هم با اینکه اولین بار است در لیگ قهرمانان شرکت می‌کند، اما خوشبختانه گام اول را محکم برداشت. این در حالی است که خیلی‌ها از این تیم توقع ندارند.

مبعلی در مورد چالش‌های اخیر میان برانکو و کی‌روش و موضوع عدم دعوت بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی برای بازی با قطر تصریح کرد: خیلی از ایرانی‌ها این دو مربی را دوست دارند. باید بگویم اختلاف آنها به سود فوتبال ما نیست. بازیکنان پرسپولیس برای رفتن تیم ملی به جام جهانی بسیار مهم هستند، چون کیفیت خوبی دارند. امیدوارم این اختلاف‌ها برطرف شوند.

هافبک پیشین استقلال که مانند بختیار رحمانی سابقه بازی در این تیم و همچنین فولاد را هم دارد، در مورد اینکه چرا بختیار در استقلال موفق نبود، گفت: او از لحاظ فنی بازیکن خوبی است، ولی مطمئناً بازیکنان به زمان نیاز دارند تا در یک تیم جدید با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند. نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داد، ولی معتقدم که اگر مبعلی صبر می‌کرد و در استقلال می‌ماند، قطعا به موفقیت می‌رسید.

نظر شما