شناسهٔ خبر: 18046374 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام‌جمعه لارستان:

دولت به تعهدات خود در قبال خیران لارستان عمل کند

امام‌جمعه لارستان گفت: یکی از گلایه‌های خیران آن است که آن‌ها در فعالیت‌های مشارکتی در زمینه‌های مختلف به تعهدات خود عمل کرده‌اند اما دولت تعهدات خود را اجرایی نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، حجت‌الاسلام سید مختار موسوی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های گردشگری لارستان با توجه به مسائل دینی و مذهبی استفاده کرد اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات عید نوروز باید تبلیغات میدانی را در زمینه دینی و مذهبی افزایش داد و ارگان‌های مربوطه وضوخانه‌ها و نمازخانه‌هایی را برای رفاه حال مسافران ایجاد کنند.

وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه ایجاد بسیج کشوری برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اخیر خطاب به مسؤولان، تصریح کرد: مسؤولان لارستان به این فکر باشند تا از این ظرفیت استفاده شود و مشکلات ایجادشده در بخش‌ها و روستاها را به گوش مسؤولان برسانند و برای حل آن‌ها اقدام کنند.

امام‌جمعه لارستان با تأکید بر اینکه باید به دغدغه‌های خیران این شهرستان بیشتر رسیدگی شود، ادامه داد: برخی از خیران با مراجعه به دفتر امام‌جمعه از روند سخت کارهای اداری گله و شکایت دارند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از گلایه‌های خیران آن است که آن‌ها در فعالیت‌های مشارکتی در زمینه‌های مختلف به تعهدات خود عمل کرده‌اند اما دولت تعهدات خود را اجرایی نکرده که این امر می‌طلبد تا مسؤولان لارستان در پیگیری این موارد نیز قدم بردارند.

موسوی گفت: یکی از مواردی که مردم به ما مراجعه می‌کنند بحث تکریم ارباب‌رجوع توسط مسؤولان است که شکایت‌هایی از بدرفتاری برخی از آنان با ارباب‌رجوع به ما شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه به ایام عید نزدیک می‌شویم باید اتحادیه‌های امور اصناف نظارت بیشتری بر فروشگاه‌های خود داشته باشند تا راحتی مردم در خرید مایحتاج عید ایجاد شود.

امام‌جمعه لارستان تصریح کرد: به پایان سال نزدیک می‌شویم و می‌طلبد که مسؤولان این شهرستان عملکرد یک‌ساله خود را ارزیابی کنند و گزارش آن را به دست آورند.

وی با گلایه از کم‌کاری برخی ادارات در بزرگداشت دهه فجر، عنوان کرد: بااینکه ایام دهه فجر یک جشن ملی است اما برخی از ادارات کم‌لطفی‌هایی برای پاسداشت آن داشتند.

امام‌جمعه لارستان در پایان از مسؤولان و ارگان‌هایی که در سیل اخیر پای کار بوده‌اند و به مردم سیل‌زده کمک‌رسانی کرده‌اند، تشکر کرد.

انتهای پیام/2448/ن30

برچسب‌ها:

نظر شما