شناسهٔ خبر: 18046373 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شکایت سازمان نظام پزشکی از مؤسسه «آرمان مدیا»

سازمان نظام پزشکی کشور از مؤسسه فرهنگی «آرمان مدیا» شکایت کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در پی پخش کلیپی با محتوای مغرضانه و نامناسب توسط مؤسسه ای موسوم به «آرمان مدیا» که موجبات وهن جامعه پزشکی کشور را فراهم آورده است سازمان نظام پزشکی دیروز  اول اسفند  شکایتی را نزد بازپرس و مراجع قضایی با ارائه ادله کامل ثبت کرده است و پرونده اتهامی علیه مؤسسه «آرمان مدیا»در حال رسیدگی است.

رضا لاری پور مشاور رئیس کل و مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره شکایت مطرح شده علیه موسسه «آرمان مدیا» گفت: متأسفانه مدتی است که عده ای با مقاصد نامعلوم در حال تخریب چهره پزشکی کشور هستند و پر واضح است که آسیب رسانی به فعالیت قشرهای خدوم و مراجع مورد وثوق اجتماعی کشور جبران ناپذیر خواهد بود.

وی افزود: مسلم است که در همه نقاط میهن اسلامی ارائه دهندگان خدمات سلامت با وجود مصائب بسیار از هیچ گونه کوششی فروگذار نکرده اند و مردم از پزشکان در اقصی نقاط کشور با محبت قدرشناسی و سپاسگزاری می کنند.

وی با اظهار تعجب از این که چگونه رسانه ای به خود اجازه می دهد که به زشت ترین شکل ممکن کلیه شاغلین یک حرفه را خطاب قرار دهد؛ گفت: با انتظاری که از اجرای عدالت در قوه قضائیه می رود؛ نتایج این پرونده به زودی به اطلاع جامعه پزشکی کشور خواهد رسید.

سازمان نظام پزشکی دیروز شکایتی را نزد مراجع قضایی با ارائه ادله کامل ثبت کرده و پرونده اتهامی علیه مؤسسه «آرمان مدیا» در حال رسیدگی است. 

موسسه «آرمان مدیا»  کلیپی تهیه کرده که پزشکان و خودروسازان را در مصاحبه با مردم با این عنوان که کدام دزدتر هستند مطرح می کند.

نظر شما