شناسهٔ خبر: 18046290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقدیر از زن موفق سرپرست خانوار در برازجان

در آیینی با حضور معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی کشور، از زن سرپرست خانوار برازجانی که توانسته شش فرزند تحصلیکرده را تربیت کند، تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، این بانوی برازجانی با حمایت کمیته امداد امام خمینی و خانواده‌اش توانسته شرایط تحصیلی خوبی برای فرزندانش فراهم کند و اکنون یکی از فرزندانش پزشک، دو تن مهندس، یکی فارغ التحصیل دانشگاهی، یکی دانشجو و یکی هم دانش آموز است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی کشور در سفر به برازجان از این مادر نمونه تجلیل و او را الگویی برای مادرانی که می خواهند فرزندانی سالم تربیت کنند، معرفی کرد.

علیرضا عسکریان خطاب به این بانو و دو تن از فرزندانش گفت: شما می‌توانید در ایجاد توکل، روحیه و اعتماد به نفس به خانواده‌هایی که در وضعیت شما قرار دارند کمک کنید.

وی ادامه داد: مجموعه کمیته امداد با افتخار در زمینه ادامه تحصیل این افراد و حمایت‌های شغلی آنها آماده هر نوع خدمتی است.

این زن سرپرست خانوار گفت: زمانی که همسرم فوت کرد، شش فرزندم محصل بودند و فرزند اولم تازه دانشگاه قبول شده بود.

وی افزود: سرمایه و سابقه بیمه‌ای از همسرم باقی نمانده بود و بسیار سردرگم بودم اما به لطف الهی و کمک خانواده پدری خودم و کمیته امداد امام خمینی دشتستان سعی کردم پشتوانه فرزندانم برای موفقیت در تحصیلشان باشم.

وی ادامه داد: در این راه برادرم که منزل شخصی خود را در اختیار من و فرزندانم قرار داد و مادرم که همیشه حامی ما بود نیز بسیار به من کمک کرد.

این مادر دشتستانی اضافه کرد: اکنون بیشتر دغدغه من اشتغال فرزندانم است که انتظار دارم دولت به من کمک کند، فرزند بزرگم اگر حمایت شود، می تواند با توسعه کسب و کار خود مددجویان دیگر را نیز مشغول کند.

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی کشور ه این مادر قول داد در زمینه ادامه تحصیل دختر خانواده که پزشک است و اشتغال دیگر فرزندان وی در صنایع استان، از آنها حمایت کند.


نظر شما