شناسهٔ خبر: 18045928 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

امضای خود را نسبت به طرح مقابله بر هم زنندگان مراسم پس گرفتم

عضو کمیسیون حقوقی قضائی مجلس گفت: طرح مقابله با بر هم زنندگان مراسم رسمی و عرفی تغییر یافته و بند برخورد با پرسشگران در جلسات بسیار غلط است. نوروزی تصریح کرد: این طرح قرار نبود که این گونه باشد و به انحراف رفت لذا بنده امضای خود را پس گرفتم.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی یکی از امضا کنندگان طرح دو فوریتی مقابله با برهم زنندگان مراسم رسمی و عرفی از پس گرفتن امضای خود نسبت به این طرح خبر داد.  

 

نماینده مردم رباط کریم تصریح کرد: این طرحی که بنده امضاء کرده بودم متن دیگری داشت، اما بعد از آنکه مشاهده کردم بندهای این طرح تغییر کرده امضای خود را پس گرفتم.  

 

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضائی مجلس با بیان اینکه طرح مقابله با بر هم زنندگان مراسم رسمی و عرفی بیشتر بر روی مباحث قضائی تاکید داشت، اظهار کرد: اینکه شخصی بخواهد در جلسه‌ای سوال بپرسد و با آن برخورد شود اقدام بسیار غلطی است زیرا پرسیدن سوال در اسلام آزاد بوده و حضرت علی (ع) فرموده‌اند همه آزادند تا بپرسند و جواب بشنوند.  

 

نوروزی تصریح کرد: این طرح قرار نبود که این گونه باشد و به انحراف رفت لذا بنده امضای خود را پس گرفتم.  

 

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضائی خاطر نشان کرد: آقای یوسفیان ملا طرح مقابله با بر هم زنندگان مراسم رسمی و عرفی بود که بنده از وی شنیدم که نسبت به تغییرات این طرح اعتراض داشت و اعلام می کرد که آن طرح اولیه نیست.  

 

نظر شما