شناسهٔ خبر: 18045830 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شهری که مردم آن ترامپ را دوست دارند

از یک ماه پس از ورود دونالد ترامپ به کاخ‌سفید، مردم شهر کوچک "گرانت" همچنان به حمایت خود از رئیس‌جمهور ادامه می‌دهند. مردم این شهر معتقدند ترامپ تنها یک ماه است که به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده و باید به او فرصت بیشتری داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ یک ماه از مراسم تحلیف دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا می‌گذرد و جریان‌های مخالف سیاست‌های وی در شهر‌ها و ایالات مختلف این کشور در حال افزایش هستند.

فرمان ضدمهاجرتی ترامپ و اتهاماتی مبنی بر تعاملات مخفی کابینه جدید رئیس جمهور با مقامات اطلاعاتی روسیه بر شدت نارضایتی‌ها دامن زده است. این در حالی است که مردم شهر کوچک "گرانت" همچنان به حمایت خود از ترامپ ادامه می‌دهند و نسبت به اشتباهات و گاف‌های رئیس جمهورشان تاسف نمی‌خوردند.

مردم این شهر معتقدند ترامپ تنها یک ماه است که به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده و باید به او فرصت بیشتری داد. برخی از اهالی پا را فراتر نهاده و با حمایت از دستورات اجرایی و توییت‌های ترامپ، عملکرد رئیس جمهور جدید را مثبت تلقی کرده اند.

بسیاری از مردم این شهر بر این باور هستند که راهپیمایی زنان پس از مراسم تحلیف ترامپ جنبه نمادین داشته و کاملا بی اثر بوده و این اقدامات جز ایجاد هرج و مرج نتیجه دیگری ندارد. مردم شهر کوچک گرانت از جریان سازی رسانه‌ها حمایت نمی‌کنند و اقدامات آن‌ها را مانعی در برابر عملکرد رئیس جمهور می‌دانند.

شهر گرانت در دامنه‌های غربی نبراسکا و در ۳۵۰ مایلی اوما‌ها واقع شده است. بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۰ جمعیت این شهر ۶۱۴ نفر است و مهمترین فعالیت مردم آن دامداری و راهداری است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما