شناسهٔ خبر: 18045792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

محسن خلیلی: کسب سهمیه از طریق لیگ برتر هدف اصلی ماست

صاحب‌خبر -
محسن خلیلی

سرپرست نفت میگوید تمام تمرکزشان این است که در لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند تا با فراغ بال در فینال جام حذفی حضور پیدا کنند.

محسن خلیلی در گفت و گو با ایسنا، درباره دیدار نفت مقابل ماشین سازی که با نتیجه دو بر صفر به سود نفتی‌ها به پایان رسید و منجر به صعود این تیم به رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر شد، اظهار کرد: این بازی به خاطر کیفیت خوب زمین بازی، با کیفیت برگزار شد. ما توانستیم با ارائه یک بازی مالکانه، بازی را در اختیار داشته باشیم و مخصوصا در نیمه اول موقعیت های زیادی ایجاد کردیم که اگر دروازه بان آنها خوب عمل نمی‌کرد، می‌توانستیم با پیروزی سه بر صفر به رختکن برویم.

سرپرست نفت ادامه داد: در نیمه دوم ماشین سازی جلو کشید و موقعیت گل زنی هم به دست آورد. ما باتوجه به آنالیزی که روی این تیم انجام داده بودیم، از کناره ها فشار آوردیم. خدا را شکر توانستیم بعد از چند بازی به روند گلزنی‌مان برگردیم و برای دومین بازی پیاپی دروازه حریفان را باز کردیم. ما در این بازی به هدف اصلی کادر فنی که بسته نگه داشتن دروازه‌مان است رسیدیم و امیدوارم با ادامه این روند به جایگاه‌مان در نیم فصل نخست بازگردیم.

او در ادامه درباره فعالیت نفتی ها در فصل نقل و انتقالات که توانستند بازیکنان نامداری مانند آندرانیک تیموریان و سجاد شهباززاده را جذب کنند، خاطرنشان کرد: من از طرف مدیرعامل باشگاه به عنوان مدیر نقل و انتقالات باشگاه انتخاب شدم و روی لیستی که علی دایی به باشگاه داده بود کار کردیم و خودم مستقیم با بازیکنان مدنظر صحبت کردم. برخی از اسامی لیست ترجیح دادند که به شهر خودشان بروند یا اینکه با پیشنهاد بهتری روبرو شدند و به تیم دیگری رفتند.

خلیلی افزود: پس از اینکه با چند بازیکن به توافق نرسیدیم به سراغ بازیکنان آزادی برویم که کیفیت خوبی داشتند و توانستیم عادلی، دروازه بان تیم ملی نوجوانان و نجفی (مهاجم) که بازیکنان جوانی هستند را جذب کنیم. در آخر هم به دنبال دو بازیکن با تجربه رفتیم و موفق شدیم آندو و شهباززاده که بازیکنان ملی هم هستند را به تیم مان بیاوریم. آندو که تا الان نمایش خیلی خوبی در نفت داشته و امیدوارم با صادر شدن ITC شهباززاده او هم به تیم ما کمک کند و نمایش خوبی داشته باشد.

سرپرست نفت در پاسخ به این سوال که با حضور شهباززاده، قاضی و مطهری در نفت که سه مهاجم آماده ایران هستند، چه برنامه ای برای استفاده از این سه در ترکیب تیمشان دارند گفت: ما تا الان مشکلی در خط حمله نداشتیم. محمد قاضی که دوباره به دوران اوجش بازگشته و ارسلان مطهری به عنوان مکمل او تلاش زیادی کرده است. حسن تیم ما برای استفاده از این سه فروارد این است که ما با سه سیستم مختلف در لیگ برتر بازی می‌کنیم. با استفاده از این ویژگی ما می‌توانیم از هر سه بازیکن در ترکیب‌مان بهره مند شویم. البته اینکه کدام یک از این سه بتوانند در ترکیب اصلی حضور پیدا کنند به دایی برمی‌گردد، چون هرکسی در طول هفته نمایش بهتری داشته باشد می‌تواند جزو یازده نفر اصلی ما باشد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه هدف اصلی باشگاه کسب سهمیه در لیگ برتر است، تصریح کرد: هدفگذاری ما از ابتدای فصل کسب سهمیه از طریق لیگ برتر است و بعد به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنیم. تمام تلاش ما این است که در لیگ کسب سهمیه کنیم تا با فراغ بال در فینال جام حذفی حضور پیدا کنیم. ما به صحبت های چند روز اخیر مبنی بر کسر امتیاز از تراکتورسازی توجه نمی‌کنیم و تمرکزمان را روی اتفاقات فوتبالی می‌گذاریم تا با تلاش خودمان کسب سهمیه کنیم.

نظر شما