شناسهٔ خبر: 18037739 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه دهلران: شهدا با نثار جان خود انقلاب و ارزش ها را بیمه کردند

ایلام - ایرنا - امام جمعه دهلران با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود در واقع انقلاب و ارزش ها را بیمه کردند، گفت: آنها همچنین سربلندی و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز دوشنبه در آیین رونمایی از تمثال شهید خزل اکبری که همزمان با سی و سومین سالگرد شهادتش با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: شهدا برای سر افرازی و عزت و اقتدار انقلاب و استحکام این نظام الهی جان عزیز خود را فدا کردند و امروز زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ادامه راه آنان وظیفه همگانی است.
وی اقتدار نظام اسلامی در همه عرصه ها، بیداری اسلامی و ایستادگی در مقابل استکبار را از برکات خون مطهر شهدا دانست و اظهار کرد: مقاومت رزمندگان عراقی و سوری در مقابل تکفیری ها و داعشی ها بر گرفته از روحیه شهادت طلبی است که از شهدای ایران اسلامی در دفاع مقدس آموخته اند.
حجت الاسلام موسوی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه بویژه برای نسل جوان تاکید کرد و یادآور شد: شهدا در واقع اساتید بزرگ دانشگاه هستند که همه باید با مطالعه زندگی و وصیت نامه آنها کسب فیض کنیم.
وی مطالعه وصیت نامه شهدا و پیروی از راه و روش آنها را در دفاع از انقلاب اسلامی را بر همگان یادآور شد و گفت: شهدا دارای اعتقاداتی عمیق به انقلاب، ارزش ها، دین و معنویت بودند و امروز تمثال این عزیزان باید در معرض دید عموم قرار گیرد تا مردم با اسوه های اخلاق و ایثار و رشادت بیشتر آشنا شوند.
در این آیین که شماره زیادی از اقشار مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان محلی حضور داشتند با قرائت فاتحه، شعر و مداحی یاد و خاطره شهید خزل اکبری گرامی داشته شد و از تمثال این شهید بزرگوار در میدان فتح المبین دهلران رونمایی شد.
شهید خزل اکبری روز یکم اسفند سال 62 در عملیات والفجر پنج در منطقه چنگوله به فیض شهادت نایل آمد.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9002

انتهای پیام /*

نظر شما